0123 - ראשי

זה למעלה מעשור שחברת – CD PLUS עוסקת בהדפסה על מוצרים שמיועדים לעסקים, חברות וארגונים בענפים שונים בתעשייה. חברת סי די פלוס עוסקת גם בשכפול תקליטורים, בייצור ושכפול דיסקים בשיטת גלאס מאסטר, בהדפסה וצריבת דיסקים/ תקליטורים ועוד. נדגיש גם כי כל הדפסה שמוציאה החברה תהייה מוטמעת במוצר בצורה היעילה והעמידה ביותר ולאורך כל זמן השימוש במוצר, ותראה כאילו היא חלק אינטגרלי מהמוצר עצמו.

 

דיסק או קי ממותג ומגוון רחב של מוצרי פרסום וקידום מכירות

סוגי עסקים רבים מחפשים שירותי הדפסה על מוצרים למטרות מיתוג ופרסום מהסיבה הפשוטה שבמוצרים אלה יש כוח שיווקי גדול ועצמתי שיכול למנף את העסק ולחשוף אותו לקהל לקוחות גדול. כמו כן, אפשר גם להיעזר בשירותי הדפסה על מוצרי קידום מכירות של העסק עבור עוד מטרות, כמו חיזוק תחושת המיוחסות והשייכות בקרב העובדים לעסק עצמו. לא מעט עסקים יבחרו להדפיס את הלוגו ואת כל המאפיינים שמזוהים עם בית העסק על כל מיני פריטים שיש בהם שימוש בשוטף כגון: עטים, מחברות, רמקולים, פד לעכבר וכדומה, וזאת במטרה שהעובד יעשה בהם שימוש ביום יום בסביבת העבודה שלו ותחושת השייכות בו תתעצם. בנוסף, מוצרים ממותגים בעסק עצמו מקנים לעסק חזות מרשימה ויוקרתית, מה שיהלום בעיקר עסקים בהם יש קבלת קהל תדירה ותחלופה רבה של אנשים. כמו כן, יכללו בהגדרה הזו גם מוצרי טקסטיל כמו חולצות וכובעים ממותגים של העסק, הדפסה של דגלים ממותגים וכדומה.

במידה ותהיו מעוניינים לפנק את מגוון הלקוחות של העסק ולתגמל את העובדים שלכם במתנות לסוף שנה או לקראת חג ראש השנה וכדומה, מומלץ לכם להיעזר בנו כדי להדפיס פרטים שמאפיינים את בית העסק על כל מתנה או מוצר בצורה האיכותית ביותר. יש גם אופציה של הדפסה על מוצרים שונים שיכולים לשמש את הלקוחות והעובדים שלכם בזמן שהם נמצאים מחוץ למשרד וכך הלוגו של החברה ייחשף לעניי כל.

בין שירותי החברה: ייצור תקליטורים, הדפסת תקליטורים, הדפסת דיסק און קי ממותג, שכפול USB, שיכפול דיסקים DVD / CD, הדפסות ע”ג דיסקים, המרת קלטות שירותי מחשוב לדיסק, צריבת מיני דיסקים, שכפול כרטיסי זיכרון, יצור ועיצוב דיסק קטלוג, צריבת דיסקים דפוס,  מוצרי פרסום, המרות, תקליטי ויניל, מוצרים לקידום מכירות, כנסים, מתנות לסוף שנה, מתנות לעובדים לחג , גאדג'טים לעובדים וכדומה.

כתבות מהבלוג

המרת קלטת וידאו לקובץ: למה כדאי לעשות את זה?

זוכרים את כל אותם אוצרות הילדות על גבי קלטות VHS? אותם רגעים מיוחדים שצולמו במצלמות [...]

דיסק און קי עם לוגו: כלי רב עוצמה לקידום עסקים

דיסק און קי עם לוגו דיסק און קי ממותג שיש בו את לוגו החברה הוא [...]

דיסק און קי: טכנולוגיה קטנה עם עולם שלם בתוכה

דיסק און קי דיסק און קי, המכונה גם "החסן נייד", הוא כלי רב עוצמה המאפשר [...]

הדפסה על עטים: כלי רב עוצמה למיתוג ופרסום

הדפסה על עטים עטים הם כלי כתיבה נפוץ וחיוני בכל בית עסק, משרד ואפילו בבית. [...]

תקליטי ויניל: הסיפור של חזרה

תקליטי ויניל תקליטי ויניל הם אמצעי הקלטה אנלוגי של מוזיקה. הם עשויים מפלסטיק פוליוויניל כלוריד [...]

עטי יוקרה ממותגים: מתנה קטנה עם משמעות גדולה

עטי יוקרה ממותגים עטי יוקרה ממותגים – בימינו, שיווק של בית העסק הוא אולי הדבר [...]

דיסק און קי ממותג: מתנה שימושית וממותגת

דיסק און קי ממותג דיסק און קי ממותג – דיסק און קי הוא מכשיר אחסון [...]

איך לבחור אוזניות לצורכי מיתוג ופרסום

אוזניות למיתוג ופרסום הן אביזר אידיאלי שאותו מעניקים כשי לנמענים וכך למעשה הוא הופך לכלי [...]