הדפסת דיסקים לצריבה

הדפסת דיסקים לצריבה

ישנן מספר סיבות בגינן יש צורך בהדפסת דיסקים. יש כמובן הדפסה של דיסקים מקוריים עליהם ניתן לשים לוגו, תמונות, גרפיקה ועוד (על פי דרישת הלקוח). גם לאחר שמשכפלים דיסק מסוים, צריך כמובן להדפיס אותו. ישנן מספר שיטות להדפסת דיסקים כאשר יש חשיבות כמובן גם לעיצוב של ההדפסה, לתוויות ולאריזה. כאשר מדפיסים דיסקים אפשר לבחור את הצבע, את גודל הפונטים, את העיצוב ועוד. בדרך כלל, הצבע הטבעי של הדיסקים הוא כסף, אך ניתן לשנות את הגוון ואת הצבע במספר דרכים. 3 השיטות העיקריות להדפסת דיסקים הן הדפסה דיגיטאלית, הדפסת משי והדפסת אופסט.

הדפסת דיסקים לצריבה 1 - הדפסת דיסקים לצריבה

הדפסת דיסקים לצריבה

DVD-R

הדפסת דיסקים לצריבה

CD-R

הדפסת דיסקים דיגיטאלית

שיטה זו דומה להדפסה הרגילה שאנו מכירים. באמצעות קובץ שנשלח מהמחשב להדפסה במכונה, ניתן להדפיס באופן דיגיטאלי דיסקים רבים באיכות גבוהה מאוד.שיטה זו, נחשבת לאיכותית במיוחד. יתרון חשוב של הדפסת דיסקים באופן דיגיטאלי הוא שיכולת ההדפסה של מידע מסוים, יכול להשתנות מדיסק לדיסק. כלומר – ניתן להדפיס גרפיקה בסיסית עם מידע המשתנה מדיסק לדיסק. סוג זה של הדפסת דיסקים מתאים להדפסת כמויות קטנות עד בינוניות.

הדפסת משי

הדפסת משי היא שיטה של הדפסת דיסקים הנעשית באמצעות רשת חוטים צפופה, כאשר מהקובץ מפיקים פילמים ואת הפילמים מקרינים על גבי רשתות. העברת הצבע מרשת החוטים לדיסק נעשית באמצעות שימוש בצבע שנמצא על הצד העליון של הרשת. שיטה זו מאפשרת הדפסה בפרוצס ויצירת גווני צבעים שונים (שלא תמיד קיימים בהדפסה הדיגיטאלית) כמו כסף, זהב, כתום וצבעי פנטון. שיטה זו היא משתלמת במיוחד בכמויות גדולות, בשל עבודות ההכנה (ה-setup ) של הרשתות והמכונה.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    הדפסת אופסט

    בשיטת הדפסה זו משתמשים בפלטות (גלופות הדפסה). באמצעות שיטה זו ניתן להדפיס במגוון רחב של צבעים באמצעות שילוב בין מספר צבעים (כחול, אדום, צהוב ושחור). שיטה זו נחשבת לאיכותית במיוחד.

    לפני שמחליטים על שיטת הדפסת דיסקים מסוימת, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע איכותיים המבינים בתחום, שיוכלו לייעץ לכם מהי שיטת ההדפסה המתאימה לכם ביותר.