אפשרויות ייצור ומיתוג על מוצרי דיסק און קי ומוצרי USB

אפשרויות ייצור ומיתוג על מוצרי דיסק און קי

בימינו, על ידי טכנולוגיות מתקדמות אפשר למתג על גבי דיסק און קי – לבצע הדפסה או הטבעה של גרפיקה מוכרת של מותג או מוצר של החברה או בית העסק ולבצע יציקות יפות למראה של הלוגו או לכל מוצר של החברה –  במאמר זה נרחיב אודות שלל הטכניקות.

אפשרויות ייצור ומיתוג על מוצרי דיסק און קי
אפשרויות ייצור ומיתוג
על מוצרי דיסק און קי

הדפסת טמפון או דפוס משי על דיסק און קי

את סוג ההדפסות הללו אפשר ליישם על מוצרים עשויים מעץ, מתכת ופלסטיק. הדפסה כזו תבוצע בעזרת דיו בגוון שייבחר וכך גם לקבוע את הלוגו או הכיתוב – התוצאה שתתקבל תהיה איכותית למדי.

הדפסה דיגיטלית על דיסק און קי

הדפסה צבעונית שמכונה בעגה המקצועית – “פרוצס ” (הדפסה בצבע מלא), תתאים להדפסה על התקן נייד שמגיע בצורת כרטיס אשראי, וכן על פריטי עץ או מתכת. המראה שיתקבל יהיה מרהיב ואיכותי בגווניו, שכן ניתן לעשות שימוש במגוון צבעים. גם שטח ההדפסה ברזולוציה גבוהה יאפשר העברת נתוני תמונה זהים ומדויקים.

הטבעת לוגו על דיסק און קי

שיטה שתתאים למוצרים שימושיים שמשמשים גם כמוצרי פרסום, כגון התקן נייד. יוצרים גלופה ייחודית וזהה ללוגו או לכיתוב של העסק, ובעזרת מיכון תואם, הגלופה תילחץ על המוצר ותוטבע לחומר אותו רוצים למתג והיא תיצור אלמנט גרפי שקוע ומובלט במוצר.

חריטה / צריבת לייזר

אופציית צריבת הלוגו או הכיתוב ע"י מכונות לייזר. שיטה שתתאים לרוב למוצרי עץ ולמתכת. צריבת לוגו לייזר על התקן נייד תביא לתוצאה עדינה, עמידה ויעילה והלוגו של החברה יהדהד לאורך זמן.

יציקת דיסק און קי דו מיימדיות ותלת מיימדיות

בטכניקת יציקה, ההתקן נייד עשוי סיליקון. התהליך אל מול הלקוח של המוצר כולל קבלה של הלוגו של החברה או צילום של המוצר שרוצים לייצר כהתקן נייד. הגרפיקאים מבצעים הדמיה של הדיסק און קיי, מכמה צדדים שלו על מנת לראות כיצד יראה בכל צד. ההדמיה תשלח ללקוח שיאשר את ההדמיה שאהב במיוחד. בהתאם לזאת מייצרים תבנית יציקה ייחודית ללוגו, לכיתוב או לצורה. יוצרים דגם ראשוני של גוף המוצר שמצולם במפעל וגם אותו שולחים לאישור סופי לפני יצור. לאחר שמייצרים את גוף הדיסק היצוק, מרכיבים את רכיב הפלאש (זיכרון ) בתוך הגוף היצוק ואורזים.

מיתוג ויצור דיסק און קי

לסי.די. פלוס יש ניסיון רב בתכנון וייצור מוצרי קידום מכירות בהתאם לצרכים ולתקציבים של כל לקוח. החברה מסייעת בעיצוב ותכנון של התקן נייד, בעיצוב מקורי שתואם למותג או למוצר שהחברה מבקשת. כמו כן, חברתנו יכולה להמליץ על מנעד של מוצרי קד”מ, שיכולים להתאים לכל פרויקט, כנס ותערוכה ע"פ מיתוג המוצר אותו תבקשו.

אפשרויות מסך התפריט

הקמת מסך פתיחה או תפריט ייחודי בדיסק און קי.

רכיבי ההתקן נייד שמוענקים כמתנה או בזמן חלוקה במסגרת תערוכה, יכילו לא פעם תיקיות, סרטים ומגוון של קבצים. מקבל המוצר בזמן הכנסת המוצר למחשב יבחין בתיקיות מסודרות או בקבצים שמונחים בתיקיה מרכזית בהיעדר כל סדר ולכן יתקשה להתמצא, ובמקום להתעמק בחומר הוא עלול להזניח את חיפוש הקובץ שאותו הוא צריך – מה שאפשר לעשות על מנת להימנע ממצב של איתור קובץ, הנו מסך פתיחה עיצובי או תפריט ייעודי – שנבנה לפי הקו הגרפי של המותג עצמו, התפריט עצמו יאפשר גישה פשוטה לכל מסמך או קובץ שנמצאים ברכיב הזיכרון של הדיסק און קיי.

הקמת תפריט ייעודי יאפשר ללקוח שמקבל מוצר מהסוג הזה, גישה קלה ונוחה לכל החומרים של החברה ובמקום לחפש בבליל הקבצים שהונחו בתוך זיכרון  דיסק או קי, הוא פונה ישר לקובץ הנדרש, אותו יוכל לראות בצורה ברורה ובחיפוש פשוט, אותו תפריט ייעודי יעוצב ודרכו ניתן יהיה לצפות במסמך או בקובץ שמעוניינים.

מסך התפריט מכיל אופציות לקבצים שונים ואפשר גם להוסיף קישור לדוג' –

  • גישה למסמכי – PDF או WORD/EXCEL
  • גישה למצגות ב- POWER POINT
  • הכנסה וגישה לסרטונים שונים של החברה ושל מוצריה השונים.
  • קישור לדף הפייסבוק של החברה.
  • בניית לינק צור קשר.
  • בניית קישור לאתר של החברה.
  • יצירת לינק ישיר להורדת מסמכים מהאתר.

 

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן