אריזות דיסק און קי

מגוון גדול של אריזות דיסק און קי מקרטון פלסטיק עור וכו' ניתן להתאים אריזה לכל דגם.

כבעל עסק, בכל פעם שתבקש להפתיע במתנה את העובדים שלך או שתרצה לרכוש מתנות ללקוחות של העסק, תשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחר שי מיוחד. אחד הנושאים שבעלי עסק שמים עליו דגש, היא מתנה שיש בה אלמנט פרסומי ושיווקי. כמו כן, חשוב שהשי יהיה עם זיקה למקום העבודה ובעיקר שיהיה פרקטי עבור הנמען. יחד עם כל בחירה, כדאי לקחת בחשבון גם את האריזה שבה ייטמן השי. מארז מתנה ישדרג אותה וישווה לה מראה אקסקלוסיבי ומהודר. במידה ותבחרו במתנה אידיאלית כמו – דיסק און קי, תוכלו למצוא היום מנעד של אריזות מיוחדות שיקפיצו את המתנה ויעניקו לה קסם וייחודיות גם יחד.

שימוש חוזר באריזה

קופסת מארז לדיסק און קי תשדרג את המתנה וגם תוכל להוות שימוש לכל דבר אחר כגון קופסא לתכשיטים או למכתבים וכדומה. על האריזה ניתן להדפיס הדפסה ייחודית וכך למתג אותה בשם או בלוגו של החברה או בית העסק. כך נצליח להשיג רושם ראשוני מושלם, ליצור מוצר שהוא מעין קידום מכירות עבור העסק וגם להפוך מתנה אחת למספר שימושים.

אריזות דיסק און קי

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    אילו סוגי אריזות יש?

    חברה שמתמחה באריזות, תחזיק היצע גדול של אריזות שיספקו מענה אידיאלי לכל מוצר ובפרט תבטחנה שמירה על איכות התכולה שלא תתכלה ותיהרס מתנאי לחות, חום וכדומה. אריזות שיכולות להתאים לדיסק און קי הן אריזות מפח, אריזות עץ, אריזות דיסק און קי מקרטון מעוצב ומגוון של חומרי גלם שיעניקו מענה אידאלי ומרשים לדיסק און קי ויצרו מתנה מיוחדת ומושקעת.

    הדפסה ומיתוג החברה

    לאריזות יש חשיבות גדולה כפי שציינו לעיל, בתחום מיתוג העסק והמוצר עצמו. הן יוצרות מיד אינטראקציה חיובית עם הלקוח או כל אדם שמקבל את השי וגורמות להדהוד בתודעה שלו בעזרת רושם ראשוני טוב. במידה ובחרתם בשי שהוא דיסק און קי מומלץ להוסיף למתנה את האריזה המושלמת מתוך מגוון סוגי האריזות שתבחרו, למתג עליה את שם העסק וכך הרווחתם כמה ציפורים במכה, גם שביעות רצון של כל לקוח או עובד שלכם, וגם פרסום ומיתוג החברה לעיני כל.