דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור

דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור

עד לפני מספר שנים היינו צריכים להביא את החומרים שלנו צרובים על דיסקים ממקום למקום. היום כבר לא חייבים. אפשר לראות את המידע דרך ‘עננים’ באינטרנט או תוכנות שיתוף. אבל, אם עדיין רוצים להביא את המידע על מכשיר (בעיקר כדי להשאיר משהו מהמותג שלך), אפשר להשתמש בהמצאה שהיא כחול לבן למהדרין. ההמצאה הזו מאפשרת לנו לשאת מסמכים רבים במשקלים לא מבוטלים על גבי מכשירון זעיר וקל שמוכנה  – Disk On Key. בשל מחירו הזול הוא משמש גם בתור מתנה לעובדים, ללקוחות של חברות רבות, המעניקות מוצר שימוש זה לקהל הלקוחות שלהם. מחפשים מתנה ללקוחות? מחפשים דרך יצירתית לפרסם את עצמכם ולהשאיר חותם לאורך זמן? להלן כל מה שצריך לדעת על דיסק און קי מעוצב!

דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור
דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור

מוצר שימושי, פרסומי שמגיע עם שלל דגמים

אחד המוצרים המובילים במוצרי פרסום ומתנות ממותגות יותר בתקופה האחרונה הינו "דיסק און קי". מוצר זה מגיע במגוון דגמים ושלל צורות וגדלים שרובם ככולם הינם בעלי מצע מושלם להדפסה או חריטה. התקן זיכרון נייד זהה מבוקש בשל הגודל הזעיר שלו, נוחות השימוש ובשימוש התדיר שנעשה בו. מכשיר זה משמש כאמור לאחסון קבצי וורד, תמונות, מוסיקה, מצגת ועוד. כמו כן, מטרתו הנוספת היא לספק גיבוי לקבצים מסוימים. הוא מיוצר מחומרי גלם שונים כמו פלסטיק, עץ, מתכת, גומי ועוד.  לאחרונה, כשגילו את הקסם והכוח שיש למכשיר הקטן הזה, החלו להוציא לו עיצובים רבים כמו "כרטיס אשראי", "כדור גולף" "אצבע" "בבקבוק קולה" "פצירה" "משרוקית" וכן הלאה. גם מחירו נוח לכל כיס ובמקביל הנפח של הזיכרון שלו כל הזמן רק גדל.

כל היתרונות במכשיר הקטן הזה

היתרונות של מכשיר זה הינם רבים ואדירים. מצד אחד המכשיר עצמו הוא בעל נפח זיכרון גדול מאד, אך מצד שני טכנולוגיית הפלאש שלו זעירה ולא דורשת פיתוח יקר. המשוואה הזו מאפשרת לייצר אותו בכמויות גדולות, עם עיצובים (הן בצורה והן בעיצוב הגרפי) משוגעים ומעניינים. זה אומר שכל חברה יכולה לייצר לעצמה Disk On Key – שמייצג אותה, עם הלוגו או התמונה שלה, ולהפיץ את עצמה כמתנה ללקוחות בצורה מתוחכמת יותר מאשר ‘סתם כרטיס ביקור’. מדובר בכרטיס ביקור שיש בו שימוש יום יומי, כלומר הוא משרת פונקציה וצורך אמיתי של הלקוח: במקרים בו הוא צריך לקחת מסמכים אתו מפגישה לפגישה, אז למה שהוא לא יעשה שימוש ועל הדרך יפרסם את החברה שמעניקה לו שירותים – באמצע פגישה בנוכחות כל הקולגות שלו, שיראו את הלוגו שלכם וירצו לפנות אליכם גם?

כיום כולם נעזרים בטכנולוגיה מיניאטורית זו, החל מהאדם הפשוט בבית ועד למנכ”ל חברה ענקית ובין לאומית. בשל תפוצתו המשמעותית, דיסק און קי שמגיע עם עיצוב מקורי מקבל משמעות שיווקית גדולה מאד, ולכן אתם חייבים בתור בעלי עסק לשקול את האפשרות הזאת.

דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור
דיסק און קי מעוצב ככרטיס ביקור

המוצר שיפרסם את החברה באופן היעיל ביותר

אחת האפשרויות השכיחות ביותר כיום למיתוג עסקי, לשכנוע משקיעים ולשלהוב לקוחות הינה על ידי מוצרי קידום מכירות. מוצרים אלה יוענקו לנמענים מתוך מחווה של רצון טוב, בשל כך, שימוש במוצר שימושי, מסקרן ופשוט לתפעול, יחייב כל אדם שמקבל את המתנה לשאת על עצמו למעשה את השם של החברה באמצעות עטים ממותגים עם הלוגו של החברה, מחברות וגולת הכותרת – דיסק און קי מעוצב – מוצר פרסומי מצוין והמענה המושלם!

בכל זמן שנעשה שימוש במתנה הזו הלקוח נחשף וחושף את שם החברה. עובדה זו תגדיל את הסיכוי לכך שכל אדם שיזדקק לשירותים שלה החברה, היא תהייה הראשונה שהוא יפנה אליה. העובדה כי הלוגו יילווה את אותו אדם וסביבתו יכולה להגדיל בצורה מהותית את החשיפה לשם של החברה, לרבות לאלה שלא נחשפו אליו מעולם. בעזרת המכשיר הקטן הזה הלקוח למעשה הופך לשגריר החברה ללא ידיעתו.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    פתח/י צא'ט
    צריכים עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך
    דילוג לתוכן