הגנה על דיסק און קי מהעתקה

הגנה על דיסק און קי מהעתקה

ניתן לבצע הגנה על דיסק און קי מהעתקת ה DATA גם עם קוד אישי לכל מוצר

שירות ההגנה מתאים לדיסק און קי CD ו DVD

מכשיר הזיכרון הנייד ה – disk on key נחשב לאחד המוצרים הפופולאריים ביותר וסבירות גבוהה שכל אחד  מאתנו עשה בו שימוש לפחות פעם אחת בחייו. חברת – CDPLUS מספקת לכל לקוחותיה שירותים של שכפול דיסק און קי באיכות מקסימאלית כשאנו לוקחים בחשבון וברצינות רבה את על כל עניין הבטיחות ושמירת סודיות. אנו שמים דגש על כל עניין ההגנה מהעתקה משום שאנחנו תמיד מודעים לכך שדיסק און קי יכול להכיל אינפורמציה חשובה ורגישה למגוון ענפים בתעשייה. בין אם מדובר בשכפול עבור מטרות אישיות או בין אם מדובר בדיסק און קי ממותג לעסק, חברה, מפעל או מוסד ציבורי – שכפול התקן USB שנעשה במקצועיות ובצורה היסודית ביותר, יבטיח שכל דיסק און קי עם מידע מקורי יועתק בצורה מושלמת, כולל כל הפרטים הכי קטנים  – ישירות להתקן החדש והמשוכפל והכי חשוב שלא יהיה חשוף להעתקה מגורמים שונים.

הגנה על דיסק-און קי מהעתקה

החסן הנייד – המצאה ישראלית

החסן נייד הינו המונח העברי של המוצר הקטן והיעיל הזה, פרי המצאתה של חברה ישראלית M – Systems. כפי שאנחנו כבר יודעים הוא מאפשר אחסון של מידע ממוחשב רב על גבי שבב קטן, שאותו ניתן לקחת למעשה לכל מקום בעולם. הוא מתחבר לשקעי USB וטכנולוגית ה-Flash המשרתת את אחסון המידע שיש עליו, תאפשר העברה של נתונים ממנו או אליו בצורה היעילה ביותר וכמו כן, גם מחיקה ושימוש רב פעמי. אולם, מה עושים כשלא מעוניינים שהוא יהיה חשוף לכל אלה? לא למחיקה ולא להעתקה?

הגנה הרמטית מכל העתקה או שינוי!

מומלץ להגיע למומחים בתחום בכל הנוגע להתקנים ולשכפול שלהם. כיום אפשר יהיה להשיג התקנים מזויפים בעלויות נמוכות מאוד, שבזמן שהם יחוברו למחשב הם יחשפו נפח רב, אולם במציאות תהיה להם קיבולת נמוכה. גם לאחר העלאת התוכן שטמון בו, המחשב לא יצליח לזהות וחלק מהמידע שהועלה גם לא ישמר. רק בזמן הקריאה המשתמש יוכל להיתקל בבעיה כשינסה לקרוא את הנתונים וחלקם פשוט לא יהיו זמינים עבורו.

אנחנו ב – CDPLUS  נדאג לפעולות שמגנות על הדיסק און קי המשוכפל. הגנה הרמטית שתשמור על כל החומר והאינפורמציה שנצרבו ותגן עליהם מהעתקה, שינוי או מחיקה. במקרים רבים מדובר בשירות קריטי שכן לא פעם מדובר במידע רגיש ביותר, כמו פרטים אישיים אודות פציינטים, פרטיים עסקיים חשאיים שלא נרצה לחושף למתחרים שלנו ובכלל מידע שאסור שיהיה חשוף לעניי כל – זה מה שדיסקים רבים מכילים ולכן יש להגן עליהם.

שכפול דיסק און קי  – מותאם באופן אישי

בהתאם לבקשתם של כלל הלקוחות אנו מאפשרים שכפול דיסק און קי כשניתנת גם האופציה להשאיר נפח פנוי להמשך כל פעילות של הלקוח, כשזה אינו יכול לפגום או לשבש משהו בחומר הצרוב, שנדגיש, כי הוא מוגן מפני כל מחיקה או שינוי. שכפול התקן בצורה איכותית ומוקפדת תשמור על כל המידע החשוב ותאפשר המשך עבודה בהיעדר כל דאגה או חשש שהחומר ימחק וכף תשמור גם על כל התמונות, קבצי הוורד והמסמכים מפני כל פעולת זדון מכוונת, העתקות וכו'.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: