חבילות תוכנה

חבילות תוכנה

אנו מתמחים בהרכבת חבילות תוכנה מהדיסק ועד ללקוח הסופי.
שם משתמש וסיסמה, מדבקות כתובת לדיוור, מעטפות ודיוור לכל יעד בעולם.

בימינו, כל סוגי העסקים בענפים השונים, מודעים לחשיבות של מיתוג ופרסום כלל המוצרים והשירותים שלהם. מיתוג והדפסת מארזים לרבות חבילות תוכנה ודיסקים, ייצרו הזדהות מידית של כל לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים עם המוצר, והשם של החברה ייצרב היטב בתודעה שלו. חברות, ארגונים ובתי עסק ימתגו את המוצרים שלהם או את כלל השירותים שלהם, על ידי הדפסה של הלוגו או הסלוגן, ואף ידאגו לעיצוב מקורי ולאיכות חומרי הגלם.

צילום מסך 2023 11 13 093335 - חבילות תוכנה

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    כשאתם מעוניינים להוציא דיסקים או חבילות תוכנה לשוק עבור קהל לקוחות, אתם צריכים לדאוג לכך שהוא יהיה ארוז בהתאם וממותג בשם החברה – ולמה הכוונה?
    עיצוב מארזים לדיסקים וחבילות תוכנה נחשבים לכלי שיווקי מושלם עבור בית עסק שמעוניין להפיץ תוכן שרלוונטי לקהל ספציפי כשהוא ארוז בצורה שמגנה על המוצר, שמושכת את העין ומותירה רושם רב.

    להלן כל הפרמטרים בהם צריך לעמוד כל דיסק או חבילת תוכנה מעוצבת:

    חוזק ועמידות – חשוב שהחבילה תהייה קשיחה ועמידה ולא תשבר בקלות על מנת שתחזיק לזמן ממושך אצל הלקוח.

    הגנה מרבית – כל מארז של דיסק, דיסק און קי או חבילת תוכנה אמורים להיות מיוצרים מחומרים קשיחים ואיכותיים, גם עבור הרושם החיובי וגם על מנת שיספקו הגנה מלאה למוצר מכל נזק פוטנציאלי כמו (חום, לחות רטיבות פגיעה וכדומה).

    מידות מדויקות – עוד פרמטר מהותי יהיה המידה של המארז. חשוב שהמארז עצמו יהיה במידה שתואמת כל סוג של דיסק שנמצא בתוכו. מלבד המראה האסתטי, מידת מארז שתהיה לא פרופורציונאלית עלולה לפגום באיכות הדיסק.

    עיצוב – אחד הפרמטרים החשובים בכל מארז וחבילת תוכנה, הינו העיצוב עצמו. יש לשים דגש על עיצוב מקורי שישקף את התוכן שנמצא בתוך החבילה מחד, ומאידך שייצר סקרנות ועניין עבור כל אדם שמקבל את החבילה.

    איכות הדפסה – בכל הזמנה של מארזים לדיסק יש חשיבות לאיכות הדפסה על המוצר. יש לוודא שההדפסה עצמה תיעשה בצורה המקצועית ביותר, שכן הדפסה לא איכותית עשויה להימרח ולפגום בטיבו של המוצר, במקרה הפחות טוב היא עלולה להישחק עד כדי כך שלא ניתן יהיה לזהות מה כתוב על האריזה ולאורך זמן לא יהיה ניתן לזהות מה מכיל הדיסק.

    הכוח שבמיתוג

    דיסק און קי, אריזת תוכנה, מחזיק מפתחות, אוזניות ועוד מגוון של מוצרים בהם נעשה שימוש יומיומי, הינם כלי שיווקי נהדר לכל חברה שרוצה להזכיר לקהל הלקוחות שלה מדי יום על קיומה. במידה וכל המוצרים הללו יהיו ריקים מכל אפיון מיתוגי, הם לא יענו על מטרת המיתוג ויראו כמו עוד מוצר על המדף. מיתוג מוצרים על ידי הדפס של הלוגו או שם החברה, ייצור הזדהות עם המוצר ויהפוך את הלוגו של בית העסק לחלק בלתי נפרד מהמוצר, בין אם מדובר בחבילת תוכנה שמכילה תוכן או בין אם מדובר במטען לרכב.