הדפסה והפקת ערכות למידה

 

הדפסה והפקת ערכות למידה

מקומות מוסדיים רבים, בתי עסק וחברות יבקשו לא פעם ליצור ערכת למידה שיש לה זיקה לעסק, למוצר או למוסד עצמו, שתשמש אוכלוסייה רבה ללמוד, להיחשף ולהתפתח. על כן, מי אם לא האנשים המומחים של העסק הם אלו שייצרו את הערכה ויתוו את הלימוד בה בצורה חווייתית ומהנה שמאפשרת הטמעה יעילה של החומר. היום ניתן לייצר הדפסה והפקת ערכות למידה לכל גיל באמצעות חברה שמומחית בהדפסה על קרטון ומסייעת גם בהפקת התהליך עצמו.

הדפסה והפקת ערכות למידה - הדפסה והפקת ערכות למידה

לאן מיועדות הערכות?

ערכות למידה לפני הכל הן מרתקות ומפתחות מיומנויות ולכן הן יכולות להתאים לכל גיל. בנוסף, הן מיועדות למקומות בהם יש מטרה לשווק מוצר או בחשיפה של שירות שאותו מעוניינים להציע לקהל הרחב. המטרה יכולה להיות דידקטית עבור הקניית ידע והטמעת חומר ספציפי וגם לצרכי מטרות פרסום ומיתוג העסק, בדומה לקטלוג או לכרטיס ביקור עסקי. אפשר לעשות שימוש בערכה לכנס של החברה ולחלק אותה לעובדים וללקוחות, וגם שתשמש כתוכן רב שימושי עבור מוסדות לימודיים ולמגוון מטרות.

איך מייצרים ערכת למידה?

כדי ליצור הדפסה והפקת ערכות למידה יש לחשוב על קונספט מעניין שאותו רוצים להעביר בצורה חווייתית ומהנה לאוכלוסייה מסוימת. בדרך כלל, ערכה תכיל מספר לוחות וכרטיסיות קרטון ועוד רכיבים שמסייעים בהטמעה של החומר הלימודי. לאחר מכן יש לפנות לחברה שמתמקצעת בתחום ההדפסה ושמתמחה בהפקות דפוס והדפסה על קרטון.

הדפסה והפקת ערכות למידה

למידה בצורה יצירתית יותר…

היום ניתן גם להגיע לערכת למידה וירטואלית ולא כזו שטמונה בתוך קופסאות קרטון. ערכה שהיא נפתחת באמצעות דיסק און קי שגם אותו אם תרצו, תוכלו למתג על ידי הדפסה של לוגו החברה או העסק.