ביצוע דפוס על רול אפ

ביצוע דפוס על רול אפ

אחת הדרכים האפקטיביות לפרסום של כל בית עסק או חברה היא על ידי רול אפ (כרזת פרסום) – מוצר לתערוכות וכנסים, לקניון, מרכז קניות, לבתי קפה וכן הלאה. ביצוע דפוס על רול אפ במיקום הולם, יציג את בית העסק או המוצר בצורה הכי בולטת שניתן, כך שכל מי שעובר לצדו יידע מה יש לבית העסק להציע. לעיצוב הרול אפ יש גם חשיבות גדולה – המלל צריך להיות ברור וקצרצר, הגוונים חדים וגם העיצוב צריך להיות נקי.

מה זה בדיוק רול אפ?

רול-אפ הינו כרזת פרסום שאותה מרכיבים על סטנד ייחודי שאותו אפשר למקם בכל מקום. הרול אפ יתאים במיוחד לקידום מוצרים בנקודות מכירה שונות, ככלי שיווקי ועיצובי בתערוכות, כקישוט למשרד ולשימוש נוסף בהתאם לצרכים של הארגון. הרול אפ יגיע בגובה של שני מטר וברוחב של 85 סנטימטר ובשל המידות המרשימות שלו הוא נחשב לדומיננטי במיוחד כשהוא מספק נוכחות חזקה של המותג. אפשר להציב את הרול אפ במקומות שונים, הוא נגיש וניתן לקפל אותו לתוך תיק נשיאה ייעודי. ההדפסה עליו תתבצע בנייר סינטטי מבריק, או על שמשונית – למראה יותר מט עם עמידות לאורך זמן, כמו כן, כל הרול אפים יגיעו בהדפסה דיגיטלית באיכות גבוהה.

תהליך הדפסת רול אפ

ההליך שבו עושים שימוש כדי לבצע הדפסת רולאפ משמעותי לא פחות מאשר היעדים שמוגדרים על ידי הלקוחות. בין אם הרול אפ מטרתו נועדה לשיווק, לקידום מוצר, לפרסום או ליח"צ, כדאי לוודא מבעוד מועד את הליך ההדפסה ואת חומרי הגלם שאיתם משתמשים כדי לייצר אותו. בטווח הארוך, השיטה וחומרי הגלם יקבעו את נוכחותו של הרול אפ ואת היכולות של הלקוחות לעשות בו שימוש כדי למשוך את מידת תשומת הלב שרוצים.

שלבים ראשונים

השלבים הראשונים של הדפסת רול אפ יוקדשו רובם להגדרה של צרכים ולהיכרות עם כל דרישותיו של הלקוח. בשלבים הללו יתבצע תכנון שבו מבצעים השוואה בין האופציה של הדפסת רולאפ גדול או רולאפ רחב לבין רולאפ שהוא יותר קטן. בפועל, אפשר יהיה להציב את הרול אפ בכל מקום שנחפוץ וגם להעביר אותו בקלות בשל נרתיק הנשיאה הנוח.

הדפסת רול אפ – שלבים מתקדמים

בשלבים שהם יותר מתקדמים אפשר להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את איכות חומרי הגלם שאיתם עושים שימוש כדי להדפיס רול אפ. בדומה להדפסה על מוצרים, בהדפסה של רול אפ גדול או רחב יש חשיבות לשימוש רק בחומר איכותי שישפיע על העמידות ועל כושר ההבחנה של העיצוב הגרפי. על כן, מומלץ יהיה להתייעץ עם איש מקצוע ולוודא שזמני ההדפסה משתווים עם כל מסע הפרסום השיווקי.

שימושים ברול אפ מודפס

רול אפ כאמור יתאים לכל מטרה ותחום. כיום אפשר לזהות את השימוש במתקני רול אפ כמעט בכל מקום ציבורי. בשל היותו אמצעי פרסום בעל עלות קטנה יחסית, ושניתן להציב בכל מקום בו נרצה בנוחות מרבית, שהוא נגיש דומיננטי ומעוצב – כל אלה ועוד יהפכו אותו למעשה למוצר אטרקטיבי ומבוקש במיוחד לכל בית עסק. אפשר לזהות שלט רול אפ בכל קניון, באזור החיצוני של החנויות, בחנויות רחוב, בכניסה למשרדים וקליניקות, באולמות תצוגה, בדוכנים בירידים, בנקודות מכירה, בימי עיון, בתיאטרון, במיתוג ביתנים, בגן ילדים, באירועי התרמה, בכניסה של מכוני כושר, במשרדי נדלן, מחוץ לבתי קולנוע, באולם חתונות ועוד. אפשר להזמין היום בחברות דפוס רבות ביצוע דפוס ע”ג רול אפ בהתאמה אישית במחיר נוח ובאיכות גבוהה.

דפוס על רול אפ

 

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: