הדפסה על בלוק עץ

הדפסה על בלוק עץ

הדפסה על מוצרים יכולה לשרת את כל מי שמחפש אחר מתנה מקורית ומיוחדת שמותאמת באופן אישי לאדם שלו מייעדים את המתנה, בפרט אם מעוניינים להדפיס כמה מילים אישיות או להנציח תמונה מחוויה משותפת. כיום תוכלו למצוא מתנה הרבה יותר אישית ומקורית כששיטת ההדפסה הינה הדפסה על בלוק עץ. זאת יכולה להיות תמונה עם כיתוב, ציטוט משיר או כל דבר אישי שתרצו לומר שיתנוסס לו לראווה על משטח מעץ. בלוק עץ מלוטש וטבעי הינו פלטפורמה קסומה ודקורטיבית שתנצור רגעי קסם יפים בחיינו ותציג בגאווה זיכרונות מרגשים בכל חלל כמו, חדר הילדים, בסלון או במשרד.

הדפסת תמונות על קוביות עץ

הדפסת תמונות על קוביה מעץ או על משטח עץ, הינו טרנד חדשני ביותר שתופס תאוצה בכל הקשור לעיצוב חלל הבית. צילום תמונה באמצעות הנייד או מצלמה איכותית, עדיין נחשבת לדרך קלאסית לשמר זיכרון מתוק לצד יקרינו ולאצור סביבנו חווית וטיולים ממדינות רחוקות. לכן, פריט כזה של תמונה שטבועה על עץ ומונחת מולנו בחלל הפרטי שלנו, תצליח לעטוף וללוות אותנו ביום יום ולהעניק לנו אפשרות לצפות בה בכל רגע נתון.

הדפסה על בלוק עץ

עיצובים שונים של בלוק עץ

הדפסה של תמונות על בלוק עץ תוכל לשמש כמתנה מרהיבה על מדף בחלל או על שולחן מחשב או על הקיר, אולם חשוב יהיה להתאים את הגודל והצורה של התמונה שתתנוסס על גבי בלוק עץ לתנאים של החלל. יש אפשרות לבצע הדפסת קולאז על עץ של מספר תמונות או הדפסת תמונות על קוביה עשויה מעץ, בה כל פאה תציג תמונה אחרת מאותו יום קסום או חוויה מיוחדת ועוד.

שיטת ההדפסה

שיטת ההדפסה על עץ תבוצע בשיטת הדפסה – UV שהיא הדפסה ישירה על גבי המוצר, מה שמעניק להדפסה עמידות ואיכות מרשימה במיוחד. את המוצר המוגמר, שיהיה עמיד לאורך שנים רבות, ניתן להעניק כמתנה או כהקדשה, לבן הזוג או כמתנה אישית לחברה, מתנה שמיועדת עבור כל מי שסיים סיום קורס או השתלמות, או פשוט עבורכם, לחלל חדר השינה או על השולחן במשרד

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: