הדפסה על קופסאות ממתכת

הדפסה על קופסאות מתכת

על ידי פיתוח אמצעי טכנולוגיה חדשניים ניתן היום להדפיס תמונות, כיתוב וכל מה שרק נרצה על מגוון של חומרי גלם, לרבות הדפסה על קופסאות מתכת. ניתן היום לבצע הדפסה צבעונית, ברמות איכות ורזולוציה משובחות ביותר – על גבי קופסאות מתכת שמגיעות בעוביים ובמידות שונות למגוון מטרות וצרכים. התוצאה שמתקבלת בעזרת הטכנולוגיה שמאפשרת זאת, הינה מרשימה ביותר וניתן לזהות כי יותר ויותר חברות בוחרות בשירות הדפסה של תמונה שמייצגת את החברה נאמנה, על גבי קופסאות מתכת שמכילות מוצרי מתיקה כמו סוכריות, שוקולדים, או בקופסאות ממותגות ממתכת שמיועדת לאריזת דיסק און קי, אוזניות ועוד.

הדפסה על קופסאות מתכת

היתרונות בקופסאות מתכת כאמצעי שיווק

קופסאות פח ממותגות הינן קופסאות שהמראה שלהן הוא סגנון וינטג' שמזכיר לנו את פעם. הצליל של המתכת והטקסטורה שלהן מעניקים לנו זיכרון ילדות מתוק ונוסטלגי. כמו כן, מדובר בקופסא עמידה וחזקה ששומרת על כל מה שמאוחסן בתוכה מפני שחיקה, מכה או חבלה והיא תוכל לשמש אותנו למגוון צרכים גם בעתיד.

כשהקופסא מגיעה עם הדפס גרפי מעוצב היא כבר יוצרת הזדהות מלאה עם ההדפס ומאפשרת פלטפורמה עיצובית ומיתוגית מושלמת. טכנולוגית ההדפסה תאפשר לכל חברה או בית עסק להדפיס על גב הקופסא כל דבר שיראו לנכון – את השם של החברה, הסלוגן, פרטים של בית העסק או את לוגו ולאחר מכן לחלק את הקופסאות הקסומות הללו כמתנה בכל הזדמנות עסקית (תערוכה, כנסים) או במסגרת שי לחג עבור העובדים והלקוחות.

בנוסף להדפס ניתן לעצב אותן בצורות שונות וליצור פריט ייחודי.
הדפסה ברזולוציה גבוהה ביותר.
אמצעי להעברת מסר פרסומי גם כפריט מכירה ממותג בכל בית עסק.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: