ייצור אריזות קרטון מודפסות

כדי להדפיס משהו על מוצר קרטון שקית או נייר חשוב לעשות את זה בשילוב חומרי גלם שהם איכותיים יחד עם טכנולוגיה מתקדמת וידע. דפוס על קרטון איכותי ועמיד יכול לעשות את מלאכת השיווק בצורה טובה עבור כל איש מכירות או אדם שמנסה למתג ולקדם שירות או מוצר של החברה או בית העסק.

ייצור אריזות קרטון מודפסות

דפוס על אריזת קרטון יאפשר לנו כצרכנים להשיג את אותו מסר שכל בית עסק או מפעל מנסה ליצור. המסר יעבור בדפוס על האריזות קרטון, אולם חשוב שיראה איכותי, אחרת הרעיון או המסר יועברו בצורה רשלנית ולא חיובית. לכן רק בית דפוס שמתמקצע בתחום זה יוכל ליצור אריזות קרטון מודפסות באיכות מרבית.

אריזות קרטון מודפסות

אריזות קרטון ישמשו עבור מגוון מטרות, כשהמטרה העיקרית היא לרכז כמה פריטים באותו מקום בצורה מוקפדת, לספק לכל מוצר או פריט הגנה מתנאי מזג חיצוניים או משבירה של התכולה ולספק מענה יעיל לשינוע מוצר. אריזות קרטון ישמשו גם לאריזה של מוצר אחד בלבד, בהתאם להצגה שלהם במרכול או בחנות. בכל מקרה ולרבות בהקשר מסחרי, יש חשיבות גדולה לנראות של האריזה ולרעיון שהיא משדרת ביחס לפריט שארוז בה. בכל תחום השיווק וקידום המכירות, מתייחסים לאריזות כמרכיב חשוב בתהליך השיווקי. בהקשר הזה כל אריזה היא פוטנציאל פרסומי מובהק שמגיעה עם משטח פוטנציאלי גדול שעליו ניתן לפרסם ולהדפיס מסר שיווקי קולח וכל דבר שיכול להגביר את החשיפה של המוצר מול כל קהל לקוחות.

מה ראוי להדפיס על אריזות קרטון?

היה ותרים אחר קופסא למוצר, ברור כי האריזה צריכה לכלול גם רכיב גרפי מודפס. אריזות קרטון מודפסות לפריטים ומוצרים יכללו  גרפיקה של המותג והמוצר עצמו, מלל שחייב להופיע על הקופסא לפי חוק וכל פרט מידע שנהיה מעוניינים לספק ללקוח בטרם ירכוש את המוצר. במידה ונחפש אריזה שמיועדת  לאחסון והובלה של מספר מוצרים, ההדפסה צריכה להיות חדה וברורה ולכלול גם גרפיקה של המוצר, סלוגן או לוגו בלבד. כאמור, כל תחום של הדפסת אריזות קרטון ישתייך לתחום השיווק או ניהול העסק יותר מאשר לתחום הלוגיסטי. מה כדאי להדפיס, כמה זה אמור להיות בולט – אלו הן שאלות שעליהן תענה המחלקה השיווקית בעסק.

הדפס מתאים לתכולת אריזה

בכל עיסוק בזירה השיווקית של מוצר כלשהו שהעסק מעוניין לשווק, חשוב שעל גבי כל אריזה בה התכולה מונחת, ההדפס עצמו יותאם לאופי האריזה ולסגנון המוצר שנמצא בתוכה. יש מגוון של סגנונות דפוס על אריזות ויש לוודא שקיימת התאמה בין הסגנון למוצר. למשל מוצר שמיועד לילדים שיימכר בתוך קופסא, רצוי כי ההדפס שיודפס על האריזה יהיה בהתאם לאותו מוצר ויעוצב לעין של ילד, עם פונט היתולי, צבעוני ומקורי.

מה מעניק לנו עוד ייצור אריזות קרטון מודפסות?

דפוס על אריזות או במקרה שנזדקק להדפיס על מוצר שמוטמן בתוך אריזה מקרטון, חשוב לשים דגש על שלא רק הרעיון של המילים יעבור, אלא גם הרעיון החזותי. איכות ההדפסה היא סופר משמעותית כדי להעביר מסר איכותי ומדויק, כי זה גם ירמוז על איכות המוצר שנמצא באריזה. זאת הסיבה שחברות פרסום רבות מתעקשות על סוגי אריזה מתקדמים ואיכותיים. יש כאלה שהולכים עוד יותר רחוק וטוענים שהאריזה עצמה וההדפס עליה צריכים להיות שווי ערך למוצר שהם מכילים ואולי אפילו יותר מזה, אולם, אין ספק שהדפס על קופסא שיעורר את הסקרנות בכל נפשו של ילד, יצליח לפתות ויגרום לרכישה מהירה יותר.

ייצור אריזות קרטון מודפסות
אריזות קרטון מודפסות
ייצור אריזות קרטון מודפסות