מתנות חג לעובדים

מתנות חג לעובדים

העובדים שלכם הם אולי הנכס הכי חשוב בארגון או בחברה שלכם, הם אלא שאחראים להצלחה של העסק ולהתקדמות שלו ולכן יש להם חלק ניכר ומשמעותי גם בעתידו של העסק. את רוב שעות היום העובד מבלה במסגרת עבודתו ולכן המקום מהווה עבורו מעין בית שני והצוות שסביבו הם כמו משפחה שנייה שלו. בנוסף, מחקרים מראים שהרבה יותר מהשכר שהעובד מקבל, מה שבאמת מניע אותו, היא סביבת העבודה והאופן בו מתייחסים אליו ומביעים כלפיו הערכה. לכן, על כל מעסיק מוטלת האחריות להכיר תודה לעובדים על העבודה החשובה שהם עושים ולשמר אותם על ידי כל מיני תגמולים כמו מתנות חג לעובדים שהן מקוריות ושימושיות כאחד. בצורה הזו תצליחו לעודד את המוטיבציה שלהם, להגביר בהם את רמת שביעות הרצון ולחזק את הקשר והמחויבות שלהם עם מקום העבודה.

צילום מסך 2023 12 04 120531 - מתנות חג לעובדים

אז איך תעשו את זה נכון?

זה לא כל כך מסובך – פשוט תעניקו יחס חם ותפתיעו אותם בשי קטן/גדול וממותג בשם העסק מדי חג, תוכלו לחלק את השי במסגרת הרמת כוסית כשאתם נושאים כמה מילות הערכה והוקרה על העשייה וההשקעה שלהם. כיום, לא מעט עסקים וארגונים מעניקים מתנות לראש השנה, מתנות לפסח או מתנות לסוף השנה, שהם תאריכים אותנטיים והזדמנות מצוינת להבעת הוקרה לעובד. כל עובד ישמח ואף יהיה גאה לחזור הביתה לחופשת חג עם שי אישי שמיועד לו ולהציג אותו בפני המשפחה והחברים. מלבד החגים חשוב גם להעניק לעובד שלכם מתנה ליום ההולדת שלו או לרגל נישואיו או הולדת בנו או בתו. אלה ציוני דרך משמעותיים בחייו והוא יצפה שהאנשים איתם הוא מבלה שעות אורכות מדי יום יגלו אמפטיה וישתתפו בשמחתו.

איך לבחור את המתנה הטובה ביותר לעובד?

הקושי למצוא מתנה שתספק את כולם יכול להיות מתסכל לפעמים. הסטנדרטים היום גבוהים ולכל עובד יש ציפיות לקבל משהו אחר ומקורי יותר שישמש אותו גם בעבודה וגם בחייו הפרטיים. בשל ההבנה הזו, חברות רבות עסוקות בלספק מנעד של רעיונות מקוריים עבור שי מפנק לעובדים שלכם. זה יכול להתחיל מ – דיסק און קי ממותג או מחברת ספירלה מעוצבת וממותגת עם שם העסק, רמקולים או אוזניות, מטען נייד ועוד מנעד של מוצרים שיש להם שימוש ביום יום. היה ומדובר ביום הולדת שהעובד חוגג ניתן לספק לו מארז חגיגי עם כוסות יין ממותגות, בקבוק יין וחבילת פרלינים ועוד.

אל תסתפקו בשובר לעובד

בחגים הגדולים עסקים רבים מסתפקים בהענקת שובר מתנה למימוש במגוון הרשתות. אמנם מדובר במתנה יפה שאין לזלזל בה, אבל אם נודה על האמת, לא מדובר במתנה אישית וגם לא מקדמת את המטרה של פרסום ושיווק העסק שלכם. שוברי מתנה הם בהחלט מענה קל וזמין, אולם זה עדיין מסתכם בתלוש שברוב המקרים פשוט נבלע בתוך התקציב המשפחתי. מתנה שהיא עם נשמה ומושקעת היא מתנה שהעסק התאמץ וחשב על משהו אישי שמקשר את החברה עם האדם.

מתנות באירוע עסקי

הרבה עסקים יעדיפו לציין את החג הקרב, כמו ראש השנה או פסח באירוע עסקי כזה או אחר, ובמסגרתו הם יתפארו בשירות שלהם או במוצר חדש שהם משיקים. זה גם זמן האידיאלי לחלק מתנות לחג לעובדים שהן ממותגות ומיועדות עבור כל אדם שנמצא בכנס, שכן שי זה יענה על כל כך הרבה אספקטים ובעזרת המיתוג שעליו ימשיך להדהד אצל כל אחד ולאורך זמן גם לאחר שהכנס יסתיים וכל אחד יחזור לביתו.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: