מתנות לסוף שנה

מתנות לסוף שנה

בכל ארגון גדול או בית עסק קטן, נהוג יהיה לחלק מתנות לסוף שנה. המטרה מאחורי נוהג זה הוא בעיקר הבעת הערכה לעובדים או ללקוחות של החברה וציון של תקופה, בה קיימת התקשרות פורייה בניכם. מתנות שיחולקו במסגרת אירוע של סוף השנה, מהדקות ומחזקות את תחושת השייכות הסיפוק והערכה בין העובדים והלקוחות לבין בית העסק או הארגון. כל זה יוצר מעגל של התקשרות חיובית ורצון להמשיך להשתייך לאותו ארגון. מלבד האפקט החשוב שכל מתנה כזו תיצור, חשוב שהיא שתהייה שימושית וכמה שיותר מקורית ושיהיה לה זיקה למקום העבודה או לעסק. כמו כן, כדי באמת לצאת נשכרים מכל הסיפור הזה, כדאי שכל שי שיוענק יהיה חלק משלל מוצרי פרסום ומיתוג שעליהם יתנוסס בגאווה גם השם של העסק, הלוגו שלו וכל פרטי ההתקשרות. השאלה שנשאלת היא – איזו מתנה לרכוש? שכן השוק רווי ברעיונות ואנחנו מחזיקים כל כך הרבה פיצ'פקייס בבית, שלפעמים ממש נשמח דווקא להיפטר מהם. להלן כמה וכמה רעיונות מקוריים בתחום ה – גאדג'טים וסלולר שתוכלו לרכוש לעובדים וללקוחות שלכם.

מתנות לסוף שנה

גאדג'טים וסלולר – מתנות לסוף שנה

כל מה שקשור לגאדג'טים וסלולר יהיה כאמור תמיד רלוונטי בעידן שלנו. בנוסף, כל יום צץ לו רעיון חדשני, יעיל ומגניב שמספק נוחות ואיכות שימוש, לרבות בכל הנוגע לסאונד. לפניכם מגוון של רמקולים ואוזניות ממותגים שכל עובד או לקוח ישמח לקבל ולעשות בו שימוש יומיומי. אחד היתרונות של מתנה זו שיש בה שימוש לאורך כל היום, גם בזמן שהעובד או הלקוח נמצא בסביבת העבודה שלו וחשוף לקהל אנשים שמתרשם מהרמקול שמונח לו בגאווה על השולחן ובו זמנית נתקל בלוגו של החברה שמודפס על הרמקול – מה שהופך את המתנה למוצר פרסומי לכל דבר. ובנוסף, הרמקול או האוזניות ישמשו כל אחד גם בחלל הפרטי שלו, בבית או ברכב. הרמקולים והאוזניות מגיעים במגוון צורות ועוצמות כגון:

  • רמקול בלוטוס אלחוטי עוצמתי. מגיע עם תאורת לד.
  • זוג רמקולים בלוטוס לשמיעה סטראופונית משני מיקומים שונים. צליל עוצמתי ואיכותי, עם סנכרון אוטומטי ותאורת לד מתחלפת.
  • רמקול וגם מפיץ ריח – שני ציפורים במכה אחת, גם רמקול איכותי וגם מפיץ ריח מושלם למשרד.
  • רמקול בלוטוס עם שאקל – רמקול בלוטוס עם שאקל לתלייה ורגלית נשלפת. סאונד באיכות גבוהה. ניתן לקבל שלוש דמויות לבחירה (לבבות, משקפיים, קריצה).
  • רמקול בלוטוס עוצמתי – רמקול בלוטוס עוצמתי עם צליל באיכות ועוצמה גבוהים, עם ידית נשיאה דמוי עור וציפוי אריג מותאם.
  • דיבורית בלוטוס – דיבורית בלוטוס קלה בעיצוב ארגונומי עם טכנולוגיה חדשה ללא חוטים ובלי צורך להכניס את האוזנייה לאוזן.
  • אוזניות איכותיות מקופלות בקופסת מבחנה.
  • אוזניות ומעמד לטלפון – אוזניות שמקופלות בתוך המעמד עצמו.
  • אוזניות בלוטוס אלחוטיות וגדולות – בעלות איכות סאונד גבוהה במיוחד עם אפשרות שמיעה מכרטיס זיכרון SD. מכילות גם רדיו מובנה, כולל דיבורית לשיחות טלפון.

התאימו את המתנה

השי שתעניקו לצוות העובדים לרגל סוף השנה או ללקוחות שלכם יחולק כאמור במסגרת אירוע שתרימו באולם כנסים או במסגרת הרמת כוסית במשרד. כדאי להתאים את המתנה שתבחרו לאופי העובדים ולסוג העבודה, ומלבד אוזניות ורמקולים ניתן למצוא עוד מגוון מתנות ממותגות והדפסה על מוצרים שתסייע  לכם  להפוך אותה למתנה ממותגת כגון: מטענים ניידים או עטים מכשירי כתיבה וקופסאות לעטים, על כולם תוכלו להדפיס את הלוגו או את פרטי העסק ולהפוך אותם למוצר מקדם מכירות מובהק.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: