הדפסת קטלוגים

הדפסת קטלוגים

הדפסת חוברות וקטלוגים מעוצבים לחברה או כל בית עסק, היא משימה לא פשוטה ולכך יידרש מומחיות וניסיון בתחום. איכות הקטלוג של העסק הוא מה שיבדיל אותו מכל עסק אחר, מאחר וזה נחשב למקור השוואה היחיד שנמצא בידי הלקוח. ניתן לבחור ברושורים, חוברות וקטלוגים בכל מידה וגודל, עם כריכה רכה או קשיחה, סוגי דפים בעובי שונה, דפים מנוילנים ועמידים יותר וכדומה. כמו כן, בכל הליך הדפסה מהסוג הזה, חשוב שיהיה מראש תיאום הציפיות בין חברת הדפוס לבין הלקוח, על מנת שהתוצר שיופק יצא מספק ותואם לכל הציפיות.

עיצוב והדפסת קטלוג שיווקי

הדפסת קטלוגים לשיפור נוכחות המותג

הדפסת קטלוגים וברושורים יסייעו לבית העסק בכל הקשור לקידום מכירות ושיווק המוצרים או השירות שבית העסק מעוניין לשווק ולקדם. באמצעות המלל והתוכן שיודגש בקטלוגים, יועברו מסרים חשובים ושיווקיים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים לנוע ולרכוש את המוצר או להתעניין בשירות המדובר. בכל חברת דפוס יש צוות גרפיקה מנוסה שהוא זה שממונה על כל התוכן של הקטלוג, על בחירת הסגנון והעיצוב והוא יוציא לאור בסופו של דבר את מה שהלקוח מבקש ויספק טיפים ורעיונות מהניסיון שלו על מנת שישדרגו את הקטלוג, החוברת או הברושור של בית העסק.

איכות ההדפסה

רק חברות שהן מנוסות ויש להן ידע, חברות שרכשו וותק וניסיון רב בכל הקשור להדפסת קטלוג, תוכלנה לבצע את העבודה על הצד המקצועי ביותר. שכן כל שגיאה של כתיב או פגם בנראות של הקטלוג עלולה לפגום בדופי של התוצר וכן בתדמית של העסק. לצד אספקה מהירה ועלויות נוחות חשוב שאיכות ההדפסה תהייה גבוהה ומרשימה. רק בעזרת מכונות מתקדמות טכנולוגית, שמסוגלות להוציא איכות הדפסה גבוהה ניתן לבצע עבודות איכותיות עם רמת גימור מושלמת.

הדפסות דיגיטליות בטכנולוגיה מתקדמת

כיום, בעידן הדיגיטלי אפשר להדפיס מאות חוברות וקטלוגים במהירות גבוהה ובזמן קצר, מה שמאפשר במידה ובית עסק זקוק להדפסת ברושור, חוברת או קטלוג, את היכולת להזמין את זה יום קודם וכבר למחרת לקבל את המוצר לבית העסק. ההדפסה הדיגיטלית מאפשרת הדפסות בכמויות גדולות ובמחירים זולים, גם כשמדובר בהזמנת עבודה גדולה וגם אם הכמות קטנה יחסית.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: