איך לבחור רמקול נייד לצורכי מיתוג ופרסום

כיום מוצרים רבים יכולים לשמש אותנו למטרות מיתוג ופרסום אולם רמקול נייד הוא מוצר שמספק חשיפה מרבית מאחר וניתן לקחת אותו לכל מקום. יחד עם זאת, בחירה ברמקולים ניידים שמיועדים למיתוג ופרסום, עדיין מצריכה מחשבה מדוקדקת כדי להבטיח שהרמקול יתאים לכל המטרות השיווקיות של העסק וייצג נאמנה את המותג שלו. לפניכם כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן בעת ​​בחירת רמקול נייד למיתוג ופרסום.

רמקול נייד לצורכי מיתוג ופרסום 1 - איך לבחור רמקול נייד לצורכי מיתוג ופרסום

  • קהל יעד – בדקו מי הוא קהל היעד של העסק? מה ההעדפות שלו? מה הם תחומי העניין שלו וכל מה שמאפיין אותו על מנת שהרמקול יהווה אטרקציה עבורם וייתן להם מענה הולם.
  • יישור מותג – רצוי לבחור רמקול נייד המתאים לכל הערכים של המותג שלכם, האישיות והתדמית של העסק. זה יכול לבוא לידי ביטוי בפונקציות שלו, בעיצוב (גרנדיוזי ומגושם או קליל), בגודל ובכל אלמנט שמשקף את העסק.
  • איכות וסאונד –  איכות הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר. מומלץ מאוד שהרמקול יספק איכות שמע טובה וצליל ברור וחזק בכל סביבה וחלל מאחר וזה מהווה הקש מהימן אודות איכות העסק.
  • ניידות וגודל – בחרו רמקול שהוא נייד וקל לנשיאה, מוצר שפשוט לנוע אתו במרחב ולא תעלה דילמה אם לצאת אתו החוצה מפאת משקל. הסיכוי הינו הרבה יותר גבוה שיעשו אתו שימוש כאשר הוא קומפקטי וקל לנשיאה, מה שיגדיל את החשיפה למותג.
  • אפשרויות קישוריות – מומלץ מאוד שיהיו לרמקול קישוריות כמו Bluetooth או USB שיאפשרו התאמה באמצעות כל מכשירי הנייד.
  • חיי סוללה – כדאי שתוקף הסוללה יהיה ארוך כמה שאפשר משום שזה יבטיח שימוש מרבי ברמקול וכפועל יוצא, חשיפה תכופה.
  • אפשרויות התאמה אישית – ישנם רמקולים שיכולים להציע התאמות אישיות למיתוג, כלומר, להוסיף לרמקול את הלוגו של החברה או בית העסק, או את שם החברה לקופסת האריזה. ניתן גם להוסיף את צבעי הלוגו על האריזה של רמקול או על הרמקול עצמו, במידה וצבעים הללו מזוהים עם בית העסק.
  • עמידות – רצוי שהרמקול יהיה עשוי מחומרי גלם חזקים עם תוחלת חיים ארוכה כדי שימשיך לקדם את המותג שלכם לאורך זמן.
  • ידידותי למשתמש – כדאי שהמכשיר יהיה פשוט וקל לשימוש, גם עבור כל אדם שאין לו גישה טכנית, כדי שיצליח להתמצא בהוראות השימוש ובכל מערכת הבקרה בקלות.
  • אריזה נאה – לפני שמגלים את הרמקול הוא מגיע בתוך אריזה שמגנה עליו. רצוי שהאריזה תיראה גם היא אטרקטיבית כדי שתשדרג את הערך של הרמקול עוד בטרם הוא נגלה לעין.
  • תקציב – קבעו מראש מה התקציב שלכם עבור הרמקולים הניידים ותבדקו מה התמורה הטובה ביותר לכסף כל זמן שאתם עומדים ביעדי המיתוג.
  • משוב ומוניטין – בדקו לעומק את המוניטין של הרמקולים שאתם בוחרים כדי שתבטיחו מוצר שהוא אמין וחזק שיספק חוויה מיטבית ללקוחות שלכם.
  • אחריות המוצר ותמיכה – בדקו את האחריות ואת תמיכת הלקוחות אותם מציע יצרן הרמקול כדי שיתן מענה הולם בעת הצורך עבור כל בעיה או פגם פוטנציאלי.
  • תכונות אחרות – כל זמן שניתן, בדקו עוד תכונות שיכולות להתאים למותג ולמטרות הקידום שלכם, כמו למשל מוצרים נלווים לרמקול למשל מעמד מובנה לנייד או מטען ייחודי וממותג וכו'.

על ידי יישום של כל הנקודות לעיל, תצליחו לעשות בחירה ברמקול נייד שיקדם בצורה משתלמת ויעילה ביותר את המותג שלכם ויותיר רושם חיובי על קהל היעד שלכם.

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן