גימיקים ומוצרים לקידום מכירות

רמקול BlueTooth עגול לאמבטיה מוגן מים

מוצרי קד"מ נקראים גם "קידום מותג", מוצרים שמקדמים מהלכים שיווקיים ופרסומיים. זהו מונח שמתאר למעשה את כל פעולות השיווק שמטרתם להשלים פעולות יח"צ ופרסום. מוצרי קידום מכירות מיועדים עבור חיזוק מסר פרסומי ושיווקי על ידי מגוון של פעולות ממוקדות כגון – מתנה לעובדים לכבוד חג שקרב, הפקת אירוע להשקת מוצר, כנס או תערוכה בהם מפיצים מוצרים פרסומיים וכולי. למיתוג יש תפקיד חשוב ביותר בהצלחה ובקידום כל סוג של עסק. המיתוג ייצג את כלל הערכים ואת מטרת העל של הארגון ולצורך זה יידרש הרבה יצירתיות ומומחיות בתחום. באמצעות גימיקים ומוצרים ממותגים ניתן ליצור תדמית ייחודית לעסק ולארגון ולהיות ביתרון גדול מול כל מתחרה אחר בשוק.

בקבוק נירוסטה תרמי בשילוב צג דיגיטלי
בקבוק נירוסטה תרמי בשילוב צג דיגיטלי

גימיקים ומוצרים לקידום מכירות – להוביל על המתחרים

מוצרי קד"מ ובכלל גימיקים לעסקים הם מה שיעשו את כל ההבדל בין עסק שהוא מצליח לבין עסק שהוא כושל. באמצעות השקעה במוצרים שיקדמו את המכירות ניתן יהיה להוביל בגדול בשוק מול כל מתחרה אחר בתחום. יש לזכור שהנכס החשוב ביותר של העסק הינו התדמית והמוניטין שלו. כשאנחנו מחלקים אותם בתור מתנות סוף שנה לעובדים או מתנות ללקוחות בכנסים אנו יוצרים למעשה תדמית איכותית וחזקה עבור העסק שלנו. תדמית זו תגדיל את מעגל הלקוחות ותיצור קהל הרבה יותר נאמן לארגון שלנו. ככל שנתאמץ ונשקיע זמן ומחשבה בכל מוצר שאותו נעניק ללקוחות, כך ניתן יהיה להרוויח ממחזור מכירות גדול יותר במהלך כל השנה. המסקנה היא בהירה – ככל שמשקיעים מחשבה בכל לקוח, למעשה משקיעים בהתייצבות של הארגון. עסק יציב שיש לו קהל לקוחות נאמן יבטיח הצלחה לזמן ארוך, בהיעדר חשש ממתחרה אחר בשוק.

דיסק-און-קי לצרכי מיתוג ופרסום
דיסק-און-קי לצרכי מיתוג ופרסום

דוגמאות לתהליכים ומוצרי קד"מ

  • חסות לאירועים הינה אחת הדרכים לעשות זאת – מותגי ענק בארץ ובחו"ל מקיימים אירועי ענק ופסטיבליים המוניים בהם המוצרים חשופים במגוון שיטות לעיני כל. (בובות ענק, שלטים).
  • חלוקה של מוצרי פרסום וגימיקים ממותגים כגון – עטים, תיקים, מחזיקי מפתחות, מחברות וכובעים. לעיתים מדובר בחלוקה על ידי דיילים שעוברים בין המשתתפים ולעיתים מדובר בעמדת חלוקה.
  • דיוור ישיר של חומר שיווקי כמו קופון, קטלוגים ברושורים וכו'.
  • מסר שמועבר על ידי אומנים לאורך כל אירוע השקה כגון – להטוטן או ליצן.
  • תוכן שיווקי שמשתלב בתוכניות בטלוויזיה או ברדיו.
רמקול BlueTooth עגול לאמבטיה מוגן מים
רמקול BlueTooth עגול לאמבטיה מוגן מים

כיצד ניתן להפיץ מוצרי קידום מכירות?

פעולה שיווקית בנקודת המכירה תסייע להגדיל את שיעור המכירה ותשפיע על הכרה בשירות או חשיפה למוצר מסוים. פעילות קידום מכירות יכולה לבוא לידי ביטוי בחלוקת גימיקים ומוצרים לקידום מכירות ממותגים לפי המסרים של החברה. עוד אופציה הינה מתן ערכת התנסות, טעימה או הסבר אישי הקשור למוצר. ניתן עוד למנף על ידי התייצבות בנקודה לצד המוצר ולהעניק ללקוח מידע על מבצעים ובמקביל גם להראות לו עוד מגוון של מוצרים.

מטען נייד דק
מטען נייד דק

העברת החוויה

כשמעוניינים לקיים אירוע שבו מחלקים את מוצרי הקד"מ, מוטב יהיה לבחור בדיילים שיש להם ניסיון והם מגיעים עם הרבה תשוקה לקדם את המוצר. כל מסר פרסומי ושיווקי יצליח להגיע הרבה יותר טוב ללקוחות בזמן שהדייל עצמו מביע רוח התלהבות מהמוצר, שכן איש שיווק טוב הינו אדם שמסוגל להתאים כל מוצר פרסומי לכל צורך של האדם העומד מולו. נציין גם שכל אלמנט חוויתי שיוצע ללקוח תהייה לו גם השפעה על הלקוח.

סוגים שונים של מוצרי פרסום ומתנות

קיימים אין ספור של גימיקים ומוצרים לקידום מכירות וכל אחד מגיע עם התכונות והיתרונות שלו. כך אפשר להשיג למעשה כל דבר ולמתג אותו לפי צורך. אביזרים שמיועדים למחשב, אזניות ורמקולים, מטענים אלחוטיים, דיסק און קי צורניים מחזיקי מפתחות, מחברות ועטים הינם נחשבים למוצרי פרסום ושיווק מאוד מבוקשים מאחר שסבירות גדולה שהלקוחות יעשו בהם שימוש תדיר. אפשר למצוא עוד מוצרי פרסום פופולריים כמו – תיקים, בקבוקים ממותגים, שעונים, לוח שנה שכוללים ייצוג חזותי של המותג או מסר שלו. היתרון בחלוקת מתנות לחג עבור העובדים הוא שהם פוטנציאלים עבור מסר של תודה על כל התרומה שלהם להצלחת המיתוג – שכן כמעט כל אדם ישמח לקבל מתנה ובפרט שמדובר במתנה שהיא יעילה ונעשה בה שימוש.

 

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן