שכפול דיסק און קי ממותג

שכפול דיסק און קי

שכפול דיסק און קי ממותג היא פעולה מורכבת שדורשת ניסיון וידע מקצועי. כל מי שמעוניין בשכפול, מבקש למעשה לשמור על מידע, קבצים ותוכן שכבר נמצאים בתוך ההתקן המקורי בצורה המבוטחת ביותר שיש. פעולת דופליקציה איכותית שמעבירה את המידע באופן קפדני ומדויק מהמקור לעבר החדש בהיעדר כל פגיעה תתבצע בכמה שלבים – בשלב הראשון נדרש לקלוט את המידע המקורי, אחר כך יש לשכפל אותו (על ידי מס' שיטות) ובשלב האחרון מבצעים בדיקת איכות של הדיסק המשוכפל. דיסק און קי מקצועי ואיכותי יבוא לידי ביטוי ברמת שיטת השכפול, בדיוק נאמן למקור ובאיכות הגימור. לרמת דיוק יש חשיבות מרבית לרבות כשמדובר במידע עם ערך אישי, רגשי או מידע עסקי שמיועד להפצה עבור קהל לקוחות.  דיסק און קי מקצועי יוודא שכל החומרים, גם הפרטים הקטנים, יועתקו באופן מוקפד לדיסק המשוכפל. במאמר זה נרחיב אודות המטרות עבורן נבקש לבצע פעולת שכפול עבור .Disk on key

שכפול דיסק און קי ממותג
שכפול דיסק און קי ממותג

שכפול דיסק און קי ממותג לצרכי הפצת מידע ללקוחות

על כל בעל עסק, תהיה החובה לא רק לשמר את קהל הלקוחות הקיים, אלא כל הזמן לחשוב כיצד להגדיל אותו, שכן אם עסק לא מתפתח, המשמעות היא שהוא עומד במקום ונמצא בסכנת קיום. לשם כך דרוש לנקוט כל העת במגוון דרכי שיווק על מנת לאזכר את קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי אודות העסק והשירותים שהוא מציע ועל מגוון המוצרים שהוא מספק. כאמור, אחת משיטות השיווק היותר פופולרית בימינו היא על ידי הפצת דיסק און קי שמכיל בתוכו חומרי פרסום. כל אותם חומרי הפצה מיועדים להיכנס לתודעת הלקוחות וכך בעצם ליצור קמפיין פרסומי יעיל במינימום תקציב, הרבה יותר מאשר להתחבר לחברות הפרסום השונות שדורשות סכומי עתק עבור הפצת מידע ללקוחות. ההתקנים המשוכפלים יכילו בתוכם מידע עדכני ורלוונטי וכן חומרים שיווקיים שמיועדים להפצה כמו מצגות, עדכונים אודות הארגון או החברה אותם מעוניינים לחשוף לכל, מחירון חדש של מוצרי החברה, מפרט אודות כל מוצר וכדומה.

שכפול דיסק און קי לצרכי מיתוג ופרסום

לצד צרכי הפצה עבור לקוחות קיימים, חברות ובתי עסק תרים כל העת אחר שירות שכפול על דיסק או קי, כדי לקדם את השירות של העסק או המוצרים לצרכי מיתוג ופרסום. המטרה היא ברורה  – מינוף העסק וחשיפה מרבית ללקוחות נמצאים וגם עבור לקוחות פוטנציאלים. שימוש בדיסק און קי לצרכי מיתוג וקד"מ הינו אופטימאלי ומיועד לכל סוגי העסקים שמעוניינים בכך. על ידי פריט זעיר המאפשר אחסון של קבצים מכל סוג, בהתאם לצרכים של אותו ארגון, ניתן לייצר מיתוג יעיל. בתוך ההתקן יהיה ניתן להכיל קטלוג של מוצרים של החברה, ברושורים עם תוכן שיווקי שמספר על החברה ועל יתרונותיה הרבים, מפרטי מוצר ומגוון מידע אודות המוצרים, השירות והחברה.

שכפול דיסק און קי לצרכי מיתוג ופרסום
שכפול דיסק און קי לצרכי מיתוג ופרסום

שכפול דיסק און לחלוקה בתערוכות וכנסים

אחת הדרכים המקובלות במסגרת תערוכה או כנס של כל ארגון באשר הוא, זה לחלק שי שיש לו זיקה לארגון ולפועלו. באמצעות שכפול התקן ניתן לייצר כמות מכובדת של התקנים שמכילים חומר עדכני ורלוונטי, שיכול להתקשר לתערוכה הספציפית או לשירות המוצע. ההתקן מיועד להכיל בתוכו מגוון סרטונים, מצגת, קבצי מוסיקה, תמונות ועוד כשכל זה ישוכפל מההתקן המקורי בצורה האיכותית ביותר. ההתקנים המשוכפלים יחולקו למגוון האורחים באותו הכנס ויהוו שי מכובד בעל ערך מוסף.

שירות בהתאם לדרישת הלקוח

חשוב ששירות שכפול ההתקן יבוצע על פי דרישה ספציפית ולפי כל צורך. לדוגמא, לקוחות שעבורם ההוא יהווה כאמצעי הגנה שמספק גיבוי, יוכלו בהחלט ליהנות מהשירות הזה. כמו כן, במקרים בהם הלקוח מבקש השארה של נפח פנוי על גבי הדיסק און קי למטרת המשך עבודה. השארת נפח פנוי תיעשה בהיעדר פגיעה בחומר הקיים ומבלי לגרום לשינוי כלשהו באף קובץ או למחיקה שהיא בלתי צפויה. בטרם מבצעים את פעולת השכפול רצוי יהיה לשמור את המידע של הדיסק המקורי, לקלוט לפני כן את כל המידע שהוא מכיל ורק לאחר מכן לבצע את פעולת השכפול.

אילו אפשרויות שכפול על גבי דיסק און קי קיימות?

Deletable file – שכפול פשוט של תכנים שאפשר למחוק אותם.

AutoRun – הרצת תוכנה או מצגת עם חיבור הרכיב למחשב.

Undeletable – סגירה של מחיצה שלא ניתן למחוק.

Webkey – קישור שפועל מעצמו לדף אינטרנט, שמתעדכן לפי האתר.

Pclock – נעילה של המחשב בסיסמא על ידי זיכרון.

Copy protection – נעילה של הזיכרון לאופציה של העתקת קבצים.

Pop-Up – לינק לעמוד תוכן.

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן