מארז כריכה קשה לדיסקים ודיסק און קי

מתמחים בכריכה קשה גם בכמויות קטנות
ייצור תכנון והדפסה
מארז מיוחד ויוקרתי
עשוי מכריכה קשה מודפס צבעוני כולל למינציה
חוברת מודפסת ומוצמדת
מגש ודיסק/דיסק און קי
ניתן לתכנן בכל אופציה שתרצו
החל מ 100 יחידות

כל בית עסק או חברה יחפשו להיות תמיד במרכז העניינים ויתחקו אחר פעולות פרסום ושיווק של המוצר או השירות שהם מציעים. יש היום מגוון פעולות שיווקיות שניתן לעשות וחלקן דורשות השקעה כספית גבוהה כמו פרסום המוצר או השירות במדיה, על מנת שיצליח להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. אחת משיטות הפרסום הזולות והקלאסיות שעובדת תמיד היא – מתנה ממותגת ושימושית לכל לקוח, עובד או ספק של החברה.

אחד המוצרים השימושיים בימינו שיכולו להוות שי נפלא הינו – דיסק און קי. מדובר במוצר שתמיד יהיה בו שימוש באחסון קבצים – כמו מסמכים, תמונות, מוסיקה וכו'.  את ההתקן הנייד ניתן לשלב בצרור המפתחות האישי וכך בין רגע הוא הופך לפרסומת מהלכת כשהלוגו של החברה מודפס עליו. אולם, היום אפשר לקחת את זה צעד אחד קדימה וליצור – מארז לדיסק און קי! מדובר בשי מרשים פי כמה שמוענק לכל לקוח במסגרת כנס או תערוכה של החברה.

מה מיוחד במארז?

ישנם כמה יתרונות במארז כריכה לדיסק און קי ממותג או דיסק רגיל. הראשון הוא שהמארז עצמו מגן עליהם מפני לחות או נפילה. כמו כן, ניתן לשים אותם בתיק וכך הם יישמר כל זמן שהם ארוזים ומוגנים. יתרון שני שניתן להדפיס על גב המארז עצמו כל הדפס שרוצים כולל את הלוגו של החברה או את הסלוגן שלה וכך גם המארז עצמו הופך למוצר ממותג. והיתרון השלישי שהדיסק או הדיסק און קי לכנסים והרצאות, מקבל ערך כפול ומכופל באופן שהוא מוגש לכל לקוח פוטנציאלי – ארוז וטמון במארז מרשים שאליו ניתן לצרף חוברת או פלייר או כל דבר רלוונטי שהחברה תבחר לשווק במקביל.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: