דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי עם לוגו החברה

דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי

על מנת להביע את הערכה הרבה שלכם כלפי העובדים שלכם, לא חייבים לחכות לחג או אירוע מיוחד. כל מנהל שמודע לכך שהעובדים שלו הם למעשה המראה והכוח שמניע את מקום העבודה, מבין שמתנה תוכל להגדיל את המוטיבציה ושביעות רצון העובדים שלו פי כמה ותשפיע ישירות על תפוקתם בעבודה. אז איזו מתנה אפשר להעניק לעובדים באירועים מיוחדים או כמחווה לאות הוקרה? דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי עם לוגו החברה, יכול לעשות בהחלט את העבודה. מדובר בפריט שימושי עבור כל אחד, עם פוטנציאל היחשפות גדול שניתן לחלק אותו בכל הזדמנות.

דיסק און קי כרטיס ביקור/ כרטיס אשראי
דיסק און קי כרטיס ביקור/ כרטיס אשראי

מוצרי קידום מכירות ופרסום

מגוון של מוצרי פרסום וקידום מכירות נחשבים לגימיקים עבור חברות שמצליחות בעזרתם לייצר באז שיווקי ופרסום בקרב מקבלי השירות, העובדים וגם הספקים. על ידי שי איכותי שעליו מודפס הלוגו של החברה ניתן לגרום לכל מי שמקבל את המתנה להרגיש זיקה ואמפתיה למקום העבודה. כל השקעה בעובדים ובלקוחות, שמקורה מתנה או פריט עליו חרוט הלוגו, תהפוך לשגריר אפקטיבי שמסייע לפרסם את בית העסק כמעט ללא מאמץ. לאחר שמעניקים את המתנה במסגרת אירוע, לרגל חג או כל הזדמנות אחרת, הלקוח ישמח לעשות בה שימוש, לספר ואף להמליץ בחום לחבריו. כאמור, המלצות אלה, הן הרבה יותר מפרסום, שכן אנשים יעדיפו לרכוש או לקבל שירות בעקבות המלצה מאדם שהם סומכים על מילתו.

USB– מתנה מנצחת!

דיסק און קי ממותג הינו שי מרשים שישמש גם כפריט שיווקי מושלם. מדובר כאמור בפריט שיכול לאחסן בתוכו קבצים רבים (מצגת, מוזיקה, תמונות וכולי) לכל מטרה ובכל מקום ברחבי העולם. כדאי שהעיצוב שלו יהיה מותאם לקונספט ולאופי בית העסק ואף ירמז על השירות הניתן. ניתן לחלק אותו לכל עובד או לקוח, כשעליו מתנוסס בגאווה הלוגו של החברה. ההשפעה הפרסומית של דיסק און קי הינה רבה היה ומצליחים להתאים אותו למקבלי השירות ולסוג הלקוחות הפוטנציאלים.

USB בצורת כרטיס אשראי – מתנה אקסקלוסיבית

כדי להתאים את המתנה לאופי הקהל שמקבל או מספק שירות, צריך לחשוב בקפידה איזו סוג מתנה יכולה באמת להתאים. במקרה של דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי עם לוגו החברה, מדובר בשי אידיאלי עבור כל עסק שמבקש לשדר יוקרה וביטחון, כמו חברת השקעות, בנק, חברות ביטוח וכדומה. במסגרת חלוקת מתנות ללקוחות בכנסים או בתערוכות – דיסק און קי כרטיס אשראי יהווה פריט שמתאים לצביון האירוע כשהוא יגיע בגוון זהוב, נוצץ ודומיננטי וימשוך את תשומת ליבם של כל הנוכחים. כאמור, כרטיס אשראי כשהוא גלוי וחשוף, יעורר סקרנות רבה ולאחר שיבינו את הרעיון המקורי, כל אחד יתמקד בשירותים ובמוצרים שמציע בית העסק שהלוגו שלו מוטבע עליו.

דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי
דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי

כל השקעה שלכם תניב פרי

מוטב שכל מנהל ידע ויזכור כי כל השקעה שלו, שהיא חלק מקידום מכירות ומערך שיווקי, תסייע לו בטווח הרחוק כשהוא ייהנה ממחזור מכירות גדול. כל מחשבה ומחווה שבה ישקיע, תצליח בעתיד לבסס את העסק טוב יותר ולהגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות שיפנו אליו בעקבות המלצות חמות. כדאי לגלות הערכה לעובדים באמצעות פריטים שימושיים כמו USB או כל מוצר אקסקלוסיבי אחר וכך להבטיח את ההוקרה שלהם שתבוא לידי ביטוי באמביציה גבוהה ובנאמנות למקום עבודתם. גם במקרה של לקוחות קיימים או פוטנציאלים שיקבלו את השי המיוחד, ישמחו לדעת שזוכרים ומעריכים אותם, יישארו נאמנים ותמיד יספקו המלצה טובה.

 

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן