הדפסות על מוצרים

הדפסות על מוצרים

שירות הדפסה על מוצרים מספק לכל בית עסק או חברה את האפשרות למתג או לקדם את העסק בצורה הכי מקורית שניתן. יחד עם זאת הדפסה כזו תדרוש הרבה ידע וטכנולוגיה שמתאימה לסוג הדפסות אלה ובהתאם לזאת צריך לבחור את החברה מקצועית ביותר שמומחית בתחום זה. חברה שמדפיסה על מוצרים אמורה להכיר את כל חומרי הגלם ומנעד של טכניקות הדפסה על גבי כל מוצר. טכנולוגיה זו היא חלק מכל תחום קידום מכירות שמאפשרת ליהנות ממיתוג יעיל ברמת גימור גבוהה ואיכותית. היום כל חברה או בית עסק כמעט מחזיקים סלוגן או לוגו שמאפיין אותם, הלוגו בנוי מגוונים וממסר מילולי שאותו החברה רוצה להעביר הלאה ולהטמיע בכל קהל היעד שלה. על ידי הדפסת לוגו על מוצר אפשר לתרגם את כל זה למסע שיווקי יעיל וכך למתג את העסק מכל כיוון וללכוד את תשומת ליבו של כל לקוח פוטנציאלי.

הדפסות על מוצרים

 

היתרונות של הדפסה על מוצר

בזמן שכל מדבקה שנדביק על מוצר, ככל שחולף הזמן, עלולה להתקלף, והיא גם תדרוש זמן, השקעה ומשאבים, הדפסה ישירה על המוצר תהיה תהליך חסכוני ויעיל הרבה יותר. יחד עם כל הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום בתחום, באפשרותנו לבצע הדפסת לוגו על מוצרים וליהנות מאיכות שלא מתפשרת וממוצר בסטנדרט הרבה יותר גבוה. מלבד שפע של מוצרי פרסום וקידום מכירות וגאדג'טים שונים באמצעות שירותי הדפסה מתקדמים ניתן יהיה ליישם כל רעיון או צורך מיתוגי ולעשות שימוש במוצרי פרסום ומתנות, על מנת לקדם ולחזק את המותג של כל חברה. זאת לצד מומחיות רבה בתחום, אבזור מקצועי, מכונות מתקדמות וידע רב שיכול לסייע להגיע לבחירה הנכונה.

מתנות מודפסות

שירות הדפסה על מוצרי פרסום ומתנות מספק מגוון רחב של מתנות ייחודיות יותר ממה שאנחנו רגילים לתת, לרוב הם תהיינה גם יותר אישיות באמצעות ההדפס שאותו נבחר. כך לדוגמא, אפשר לבחור מוצרים כמו שילוב תמונות על גבי תיקים, כובעים, כיסאות ים ועוד עם ברכה אישית שתישאר למזכרת.

אותו דבר תוכלו לעשות על גבי מחברות, תיקים, ספלים, דיסק און קי עם שם של בית העסק, כוסות, פדים ועוד מגוון של מתנות שימושיות עם לוגו החברה שברגע שהם ממותגות הם הופכות להיות גם מתנה מקורית וגם מתנה שיווקית.

צורה שיווקית חדשה

מוצרים ממותגים הופכים להיות מובדלים מכל מוצר אחר שאין עליו לוגו או סלוגן של בית העסק. המוצר הופך ל'מוצר שיווקי' שניתן לסמוך עליו גם מחוץ לתחומי החברה והעסק. את כל המתנות הללו ניתן לחלק ללקוחות קבועים או פוטנציאלים או לחברות בשיתופי פעולה במגוון אירועים וכנסים, תערוכות, השקות ועוד. לדוגמא, החברה תבצע כמות יפה של הדפסה על עטים לקראת כנס גדול שבו החברה מציגה את שירותיה או מוצריה, וכל אדם שיגיע לכנס יקבל במתנה עט עם הדפס של הלוגו של החברה, וכל פעם שהוא יעשה בו שימוש כך למעשה החברה תחדור לו לתודעה, עד לרגע שבו הוא יהיה זקוק לשירותיה וזה הרגע שהוא גם יפנה לקבלת השירותים שלה. צורת שיווקית זו לא מסתיימת כאן, אלה ממשיכה להיות מופצת באופן הרבה יותר פסיבי כשהעט עם הלוגו המתנוסס בכל מקום, יגיע לכל אדם שטרם הכיר את החברה אבל עשוי להתעניין בשירותים שהיא מציעה בשעת הצורך. כך למעשה נוצר באז שיווקי של החברה מבלי כל יוזמה אקטיבית.

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן