הדפסת קלפים טיפוליים

הדפסת קלפים טיפוליים

בימינו אפשר למצוא אפיקי טיפול כמעט בכל תחום. אחת האופציות מתוך מניפה רחבה של מוצרים ושיטות טיפול הינם הקלפים הטיפוליים. הקלפים הללו ישמשו מטפלים רבים כשהם מכילים תוכן ייחודי. כך לדוגמא, ניתן יהיה לזהות סדרת קלפים טיפוליים שתכיל תמונות וציורים עם משמעויות שונות, כשלרוב, המטופל מעניק לקלף את הפרשנות הייחודית שלו בהתאם לסוג הטיפול שהוא מקבל. על הדפסת קלפים טיפוליים והמיוחדות שבקלפים אלה על כך במאמר שלפניכם.

הדפסת קלפים טיפוליים
הדפסת קלפים טיפוליים

המשמעות של קלפים שמיועדים לטיפול

ערכות קלפים טיפוליים הינם אמצעי עבודה שפותח במטרה להרחיב את סוגי התקשורת במפגשים שונים וכך לסייע לאנשי מקצוע. לרוב הם יכילו ציורים, צילומים ומילים במגוון מצבים שונים בחיים. התנהלות עם הקלפים תרחיב את מעגלי המודעות על ידי דימויים ומטפורות על מנת למצוא נתיבים שונים לאבחון נושאים מהותיים בחיי המטופלים. העבודה עם הקלפים תוסיף עניין וגיוון ותביא לאיכויות רגשיות שיעלו עקב המפגש עם הגוונים והמטפורות שיהיו יותר נגישים ויאפשרו עבודה מעמיקה על מודעות וביטוי הרגשות ויהוו כלי טיפולי יעיל שמסייע גם בפתרון בעיות ומימוש יעדים.

מענה איכותי ודפוס מקצועי

בית דפוס טוב ואיכותי יספק מענה דפוס איכותי בטכנולוגיה מתקדמת לכל דרישה ודרישה מקהל הלקוחות שלו שמעונין במוצר ספציפי זה. בזמן הדפסה של קלפים טיפוליים שיש בהם שימוש תדיר והם צריכים להיראות איכותיים ועמידים, יש לשים לב למספר פרטים  –

גודל קלף

יש חשיבות רבה לגודל של הקלף. הוא אמור להיות גדול וברור ולהיות מנוצל באופן מקסימלי ועם זאת שהאיור וכל מה שהוא מכיל לא יראה דחוס. הגודל חשוב גם לנוחות של כל מי שאוחז ובוחן אותו ויש להתאים אותו לייעוד של הקלף ולאופי שלו.

סוג הנייר

עובי וסוג הנייר ישפיע במידה רבה על המרקם של הקלף.

ציפוי הקלף

ציפוי לקלפים יכול להגיע כציפוי מבריק או מט, זאת בהתאם לבחירה. ציפוי איכותי ישמור על העמידות של הקלפים לאורך זמן.

מספר קלפים

יש לשקול בכובד ראש את כמות הקלפים, היה ומדובר בחפיסה שהיא דלה זה יכול ליצור תחושה של חוסר, בעוד חפיסה עבה מדי יכולה לגרום לתחושה של עומס.

כמות סטים להדפסה

ההחלטה על ההדפסה תהיה בעיקר תלויה בכמה סדרות קלפים טיפוליים תצטרכו. מוטב בהתחלה להדפיס כמות קטנה כדי לקבל ביקורת ומשוב ובמידה ותרצו לבצע תיקונים או לשנות במידת הצורך, תוכלו לעשות זאת בשלב מאוחר יותר.

עלות הדפסת קלפים טיפוליים

בכל הנוגע לעלויות הדפסת קלפים, יש להבין קודם לכן כיצד יהיה מורכב המחיר. כמות הקלפים בחבילה וגם הגודל של כל קלף הם האלמנטים שעשויים להשפיע על מחיר ההדפסה של הקלפים. גם סגנון ייחודי כמו פינה מעוגלת או ציפוי ייחודי מבריק או מט יהיו אלמנט שישפיע על המחיר.

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן