מתנות ללקוחות עם לוגו

אחד הדברים היותר נבונים שבעלי עסקים יוכלו לעשות והרבה מהם כבר עושים – זה לפנק את הלקוחות שלהם במתנות בכנסים, במועדים כמו ימי הולדת, חגים וכדומה. חשוב שכל לקוח של עסק או חברה ידע להעריך את הקשר שלו עם החברה וירגיש מסופק ומרוצה כל העת. על כן, הפינוקים והמתנות יוכיחו ללקוחות את ההערכה של בית העסק, מה שייצור הדדיות והמשך התקשרות. את זה ניתן לעשות על ידי מתנות ממותגות. במאמר זה נרחיב אודות מתנות ללקוחות עם לוגו.

מתנות ללקוחות עם לוגו
דיסק און קי בצורת לוגו החברה

מתנות ללקוחות עם לוגו מסורת ארוכת שנים

משנה לשנה כל ענף המתנות לארגונים ולעסקים צובר תאוצה ומתפתח. הנוהג של הענקת מתנות ללקוחות וגם לעובדים הפך כמעט למסורת ורבים כבר התרגלו, בהזדמנויות שונות, לקבל מתנה מהחברה או בית העסק אליו הם קשורים. בתי עסק רבים מכירים בחשיבות של מתנה שהיא ממותגת שהופכת מיד למוצר פרסומי שמטרתו לשווק את השירות או את מוצרי החברה באמצעות הלוגו או הסלוגן שמוטמעים על המתנה – כך שכולם יוצאים נשכרים מהמחווה הנהדרת הזו.

מטרתם של הלוגו והסלוגן

היום, כמעט לכל עסק או חברה יש לוגו או סלוגן שמלווה אותם מתחילת דרכם. לוגו מטרתו לשקף את הרעיון הבסיסי של העסק ואת מכלול ערכיו, הוא מהווה חלק אינטגרלי ממיתוג של העסק והמטרה שלו היא להותיר את הרושם הנכון, להיכנס לתודעה ולהדהד בה וכך להעביר הלאה את הייחודיות של שירותי העסק. הלוגו מבטא ללקוח את הערך המוסף של המותג בצורה שהיא גרפית, הסלוגן – מבטא אותה יותר בצורה מילולית. הסלוגן והלוגו ישלימו זה את זה – מהנראות וגם בפן המילולי. לכן יש חשיבות גדולה להדפיס אותם על מתנות עם זיקה לעסק ולהעניק את המתנות הללו ללקוחות ולעובדים שהופכים מבלי לדעת, לשגרירי פרסום.

בקבוקים תרמוסים וכוסות - מתנות ללקוחות עם לוגו

רעיונות למתנות עם מיתוג

מטען אלחוטי – כולנו זקוקים למטען לטלפון שלנו במהלך היום ותמיד נשמח לגלות אחד בנמצא. מטען אלחוטי שולחני עם מעמד עם הלוגו של החברה יהווה מתנה נהדרת ובעיקר שימושית עבור כל לקוח שלכם. הוא יעמוד זקוף וגלוי על השולחן במשרד או בבית וכל מי שישהה לידו יהיה חשוף ללוגו או לסלוגן שמוטבע בו.

מחברות כריכה קשה –  מחברת ממותגת היא מתנה פרסומית אידיאלית, מתנה שיש בה שימוש ותתאים לכל יום ומועד בשנה. מחברות ספירלה עם מיתוג באמצעות לוגו או סלוגן של החברה, הן מתנות שכולם ישמחו לקבל, לרבות אם יש לה שימוש כבר בכנס שבו היא תעונק, בתערוכה או בקורס חדש מטעם בית העסק. תוכלו גם להוסיף למחברות עטים ממותגים, סימניה או כריכה יוקרתית ועוד.

מחזיק מפתחות – מחזיק מפתחות ממותג נחשב לאחת המתנות ללקוחות עם לוגו, השימושיות ביותר. כל אחד ישמח לרענן את מחזיק המפתחות שלו ואפשר גם להוסיף לזה דיסק און קי ואז בכלל תשודרג המתנה. ניתן לייצר את מחזיקי המפתחות לפי צורת הלוגו, מחומרי גלם שונים ובעיצובים מקוריים בהתאם לבקשת הלקוח. מתנה זו מתאים יהיה לחלק בכנסים או באירוע חברה ועוד.

פד לעכבר עם מיתוג – אחד המתנות היותר מבוקשות שבתי עסק וחברות שמחים לחלק לעובדים והן לקהל הלקוחות זה פד לעכבר. מדובר במתנה ששרועה על השולחן ותמיד נגלית לעין ואין שימושית ממנה. כל אחד ישמח להחליף את הפד שלו מדי פעם וזאת הזדמנות מצוינת לעשות זאת. מתנה זו תשלח מסרים לתודעה ותטמיע את הסלוגן או הלוגו של החברה במנעד עיניים ששוהות בחלל המשרד.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: