10 רעיונות למוצרי פרסום ומתנות ללקוחות

רעיונות למוצרי פרסום

במאמר זה נפרוט 10 רעיונות למוצרי פרסום ממותגים

שימור חוג הלקוחות הינו רכיב משמעותי בהצלחה של כל עסק ויש לשמר ולהרחיב אותו כל הזמן. לקוחות אוהבים להרגיש מחוזרים ולהרגיש שהם מקבלים יחס שאינו מותנה רק ברכישות שלהם, על כן, יש לגלות אליהם כל הזמן אמפטיה ויחס אישי בהיעדר קשר ישיר לקנייה. אחת הדרכים לעשות זאת תהיה הענקת שי לחג, ליום הולדת, מתנה במסגרת תערוכה או כנס של החברה וכולי. כמו כן, חברות ובתי עסק רבים משקיעים מחשבה רבה גם באיך לנצל את המעמד הזה וליצור באז שיווקי ופרסומי באמצעות מתנות ללקוחות, והן בוחרות לעשות זאת על ידי הדפסת הלוגו של החברה על גבי אותה מתנה או כל פרט שמסייע בפרסום ומיתוג החברה. קבלו 10 רעיונות למתנות ממותגות ללקוחות.

רעיונות למוצרי פרסום
רעיונות למוצרי פרסום

אוזניות ורמקולים ממותגים

מי לא אוהב מוזיקה? מחקרים מעידים כי יש זיקה ישירה בין מוזיקה לבין אושר. מוזיקה היא אומנות הצלילים והיא מעירה את כל הרגשות החיוביים שטמונים בנו ומצליחה להשפיע עלינו רק לטובה. מאחר שהיא כל כך תורמת, מוצר ממותג כמו רמקול או אוזניות יתקבלו תמיד בברכה.

תרמוס משולב רמקול

תרמוס משולב רמקול
תרמוס משולב רמקול

מתנה מושלמת לכל מי שאוהב לצאת לטיולים בחיק הטבע. תרמוס נירוסטה משולב רמקול יעשה בדיוק את העבודה וישמור על הטמפ' של המים לאורך זמן ובו בעת בזמן ישמש גם כרמקול Bluetooth ייחודי! הרמקול מובנה לבקבוק ואפשר לפרק אותו והוא נטען ומופעל על ידי USB.

מטען אלחוטי לטלפון נייד

מטען נייד שמכונה גם סוללת גיבוי הפך בעידן הדיגיטלי למוצר חובה מאחר והוא מספק יכולת הטענה בכל זמן ובכל מקום שבו נהיה ונהיה לחלק בלתי נפרד משגרת היום יום. מדובר במתנה שימושית שמוצגת לראווה.

מטען נייד אקולוגי

מטען נייד או סוללה נטענת הינו מוצר שיווקי ונפוץ במיוחד. הוא מתאים למנעד של קהלים עבור ייעודים שונים ואידיאלי כמתנה שמעוטרת בלוגו של חברה. מתנה זו תשדר לכל לקוח שאתם חברה שמתחשבת באיכות הסביבה וחושבת גם על אלמנטים אקולוגיים.

דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי

דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי
דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי

עוד מתנה שימושית במיוחד שכל אחד ישמח לקבל ולעשות בה שימוש תדיר. בדיסק און קי ניתן יהיה לאחסן מידע, תמונות, ומוסיקה וחומר רב. צורתו המעוצבת משדרת רושם אקסקלוסיבי ומכובד שתתאים לחברת השקעות, לבנקים ולכל מי שמעוניין שיכירו בערכו.

דיסק און קי צורני

דיסק און קי זה יכול להגיע בכל צורה אפשרית שמעניקה רושם מקורי וייחודי לחברה. אפשר לבחור צורה של דמות, אובייקט, חפץ חיה מאכל וניתן גם לבחור דיסק און קי בצורה של הלוגו של החברה.

מחברת A5 +משטח טעינה אלחוטי – רעיון מקורי, שימוש ומבריק במיוחד. מחברת A5 חדשנית שמשולבת עם משטח טעינה אלחוטי בכריכה איכותית.

מאוורר USB שולחני נייד

מתנה שתסייע למקבלי השירות שלכם להעביר את חופשת הקיץ בנעימות, היא תתאים לרכב לשולחן בבית וגם למשרד.

מנורת שולחן מתקפלת לפנס

מדובר במנורת שולחן חכמה, שבקלות תהפוך לפנס נייד שקל לשאת אותו ממקום למקום. המנורה מכילה גם מטען נייד בנפח 1200 mAh, לטלפון הנייד, בשעת הצורך. גב המוצר מאפשר הטמעה פשוטה של הלוגו של החברה.

עטים ממותגים

העטים עדיין כאן ויש להם שימוש בבית במשרד, ברכב ובכל מקום. עט עם לוגו הוא מוצר שימושי שיצליח לפרסם את בית העסק באופן היעיל והאפקטיבי ובעלות נמוכה!

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן